ain: shit alltså, du har verkligen fullt upp hela tiden!! så roligt med planeringen av huset, så kul att lixom få allt så som man vill ha redan från början
.
hur blev kakorna förresten?? jag gjorde ju typ skorpor med lime och kokos en dag och de kanske skulle passat bättre att servera med glass,men de här kanske dög de också??
va bra att du fick tag i en tankini och bikinibyxor, jag har också letat som en tok efter sådant, orkar ta mig tusan inte stå och fixa bikinilinjen hela tiden!! tycker av någon anledning också håret växer snabbare på sommaren
.
barbamamma: usch stackars dig alltså att du mår så dåligt!! fy för att gå med sådan feber
. men jag läste på fejjan att den iaf hade gått ner lite, känner du dig bättre då?? läste också om din stackars man med migränanfall, herregud att spy så där!!
Skara sommarland är väl nog tyvärr gjort för lite större barn,minns min bror åkte dit på klassresa i femman..vilken jobbig resa dit med Freya som spydde o allt!! hon kan inte ta några åksjuketabletter nu eller??
x-girl: nä det vart inget dansande runt stången. det var så ostadigt väder (enligt SMHI skulle det spöregna hela dagen) och därför gick vi först till våra grannar så sen när vi bestämde oss för att gå till firandet så var dansen redan över. på det viset är det lite trist, alla lekar och dansar är i början och sen efteråt efter 30 minuter försvinner de flesta när det roligaste ändå är "över". men ungarna hade ju haft midsommarfirande på dagis dagen före o dansat kring stången i spöregnet så de saknade nog inte det iaf
.
så jobbigt att Arvid krånglar så hemskt om nätterna,men gud, kan inte fatta att han kan sitta och somna så där
. det måste ju vara jätteobekvämt!! inte konstigt att han vaknar
. Linn hade ju också en fas där hon var väldigt strulig just med sömnen och somnade lite tokigt så där..
nån kaka eller nå't kanske vore uppskattat att ta med sig, annars vet jag inte..
pilea: så roligt med Ikea!! o va skönt att iaf Alve ville leka i bollhavet medan ni shoppade loss
.
jag funderar på att betsa eller måla om våra köksstolar (de är i furu, medan bordet är ekfärgat), men jag drar mig liiite för det då jag vet hur sån't projekt brukar dra ut på tiden
. fast de är så nötta så jag lär väl knappast behöva slipa så värst mycket,men ändå..
evanor: usch, fy va otäckt med Ida
. förstår att det inte blev många timmars sömn för din del iaf, men skönt att hon nu fått riktiga mediciner så hon kanske slipper vara med om samma sak igen!!
yupp, vi har fått riktigt sommarväder
. fast igår var det nästan lite olidligt, det var lite för varmt.
oj nu har jag förhoppningsvis svarat alla, ni hann skriva mycket juh
. jag har varit lite frånvarande, törs knappt säga det högt, men jag har faktiskt sovit hela nätter sen onsdags tror jag. fattar inte vad som hänt, från en dag till en annan så kunde jag plötsligt somna och det varade inte bara en natt som innan
. så det har varit otroligt skönt, samtidigt som nu kroppen verkar vilja ta igen all missad sömn och jag börjar komma tillbaka mer till verkligheten...vilket känns bra såklart, men omtumlande rent psykiskt.
igår började iaf Dan på praktiken och när han kom hem så sa han att det kändes bra, att de andra arbetskamraterna tog emot honom som att han inte har varit borta en sekund därifrån
. igår så blev det väldigt mycket städning för min del, men när ungarna kom hem så syntes det inte alls efter 5 minuter
. Linn klättrar upp på borden och river ner, och är faktiskt överallt just nu, klättrar i bokhyllan, öppnar lådor och bara river rakt ut!! så jag är lite less på henne, för vart hon än är i lägenheten så lyckas hon alltid göra något rackartyg
. städning väntar idag igen då...