Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Lappen: Noah blir 5 år den 2/11 och Linn blir 2 år den 26/4
7michelingodingar: jodå, går bra med packning o allt. denna gång var det dock svårare att få ihop folk till flytten så jag får hyra hjälp för att få iväg möblerna och sen kommer en vän på lördag så hjälper Dan också att lasta bananlådor o grejer. så allt är under kontroll tror jag .
x-girl: ååh va fint det blev i Selmas rum . som sagt är jag väldigt avis på henne, skulle själv vilja ha ett sån tapet . så skönt för er del att hon sover i egen säng nu, det måste ju kännas otroligt bra!! hoppas hon fortsätter med det .
skönt att inte din pms höll i sig så länge då .
i onsdags var det en otroligt bra dag. det var dags att lämna min anhöriggrupp. jag har inte varit där på nästan en månad pga sjukdomar o möten och nu kommer det bli så mycket med autismutbildningen så jag kommer inte hinna med möten på över en månad o då valde jag att sluta. känns otroligt att jag var så deprimerad för ett år sedan o känner så annorlunda idag . jag känner mig inte som samma människa längre tack vare min terapeut!! jag fick ett så fint avsked av goa tjejerna o min terapeut där jag fick stå i mitten o de önskade mig lycka till med hjälp av sinnesrobönen. det har ju varit fler som slutat tidigare, men det är bara jag som fått ett sån't avsked, men jag vet att jag betyder lite extra för min terapeut . vet inte hur många gånger han har sagt att jag är ett perfekt exempel att ta, att jag gjort allt rätt under detta år. det känns skönt att veta när jag tvivlar på mig själv . känns lite vemodigt att sluta, men jag känner att det är rätt ändå . dock så är jag 120% säker på att min terapeut kommer ringa för att kolla så allt är okej haha. .
igår o idag har inte varit så tokigt heller. igår var jag och fikade med en kompis och idag så har jag, Dan o ungarna varit iväg o ätit pizza. vi har också kollat in lägenheten och Linn sa skrytsamt till Noah "Linn sova här". Hon såg lite purken ut när jag sa att Noah fortfarande ska sova i samma rum som henne .
imorgon har vi bokat eckerökryssning så det ska bli så kul . har varit lite orolig med tanke på Noah och hans vattenfobi, men han är jätteexalterad o repeterar "Noah ka åka båt på vattenpölen" . ja han kallar all samling av vatten för vattenpöl, låter rätt så kul . så både han och Linn är glada över att få åka och jag o Dan är jäkligt glada över att slippa tänka stå o laga påskmat för vi ska äta påskbuffé där.
vad hittar ni på då över påsk nu??