gör ett nytt försök då, skrev för ett par dagar sen, men allt försvann...
x-girl: så bra att Andreas blivit erbjuden att vara med på sån där heldag !! har han tackat ja än?? . herregud va seg han är, men det är väl ingen nyhet
jag förstår att ni vill ha separata rum, nästan så jag hade önskat ungarna kunde ha det just nu också eftersom de inte kan samsas om leksakerna . men det kommer väl en dag då de gör det ändå hoppas jag..
men kommer de in båda två i er säng . herregud, hur får ni plats?? ibland får Linn o Noah komma in i min säng, men jag tycker det blir jättetrångt!!
reikistar: usch för magsjuka!! har det gått över?? åkte själv på det igår så min natt har inte varit så bra . barnens pappa fick ta ungarna då jag inte sovit något alls o mest bara är på toa.
6barnsmamman: va duktig du är på att sy, är kul att se dina alster på fejjan . jag hade önskat att jag haft mer ork till att sitta o sy. sydde ju dopklänningen till min dotter, men längre än så har jag inte kommit vad gäller att sy. har dock massor av tyger så bara vi har flyttat så ska jag nog ta tag i det.
7 michelingodingar: jag ska flytta typ 5 min bort till ett annat bostadsområde. blev erbjuden en nästan nyrenoverad 3:a på bottenplan. hela lägenheten var så fin o det är inte lika lyhört som här då
va duktig du är med plugget, vilka resultat !! skönt att du trivts så bra på Lian, men nu skulle du börja på psykiatrin?? va tråkigt att de pratar så mycket skit om varandra dock, sån't är ju aldrig kul . jag känner dock igen det för när jag var till sjukhuset sist gång så var det en sköterska som var så less på en några läkare som inte varit så värst trevliga. och det pratade de om jättehögt..var lite konstigt, var första gången jag hört det lixom..
usch, ni har verkligen inte haft tur med sjukdomar . hoppas barnen snart är friska!!!
jag har åkt på magsjuka. det känns lagom kul. satt på toan nästan hela natten med en hink framför mig då det kom ur båda ändar. jag var så trött på morgonen . sen skulle jag försöka ge ungarna frukost o hann inte ens bre en macka innan jag var tvungen att springa på toa igen. så ungarna vart lite less på situationen o då blev jag själv medveten om att det inte fungerar att ha två barn hemma när man är så sjuk, visste inte hur jag skulle kunna fixa lunch. så jag ringde faktiskt Dan o tro det eller ej, men han tog ungarna!! mirakel !!! så nu ligger jag i sängen, helt slut. sov 2 timmar på fm iaf..
jag har varit på 2 läkarbesök på ca en vecka. första var till gyn. ville ta upp lite grejer o min husläkare trodde jag haft pco o det kan kanske stämma innan jag blev gravid, men nu är allt okej. jag hade hemsk ångest när jag kom dit, men läkarn babblade på i över 1 timme så min ångest hann släppa innan mötet var slut . jag har fortfarande mycket pms-besvär så nu ska jag prova antidepressiva just bara under min pms-vecka. fick cipralex. men han sa att om jag öht känner att ångesten ökar drastiskt så ska jag sluta direkt. han var jättevettig o bra
men däremot mitt andra läkarbesök gick inte lika bra. läkarn hade fått min bakgrundshistoria på papper av Tierpsmodellen, men likväl fick jag vänta över en halvtimme på läkarbesöket trots att det står att jag har problem med sjukhusfobi. usch va jag mådde dåligt!! hon ursäktar sig för att hon var "lite sen", hmm...sen förstod jag att hon inte hade läst brevet ordentligt. men men, jag fick utskrivet en hel del allergimediciner för min kvalsterallergi, sen ska jag på återbesök för att kolla upp min migrän. hon sa att alla symptom stämmer in för migrän, men hon ska kolla så det inte är något neurologiskt fel..jaja, hon var ju noggrann på sätt o vis, men läkarintyget för min kvalsterallergi kändes som skit, det är något som en 5-åring kunnat skriva det med tanke på alla stavfel...2 rader tog nästan 15 minuter att skriva!!!
I förrgår var barnhab här för att fråga om bildstöd. så nu blir det schema o grejer, det ska bli skönt .
oj va mycket jag skriver. hoppas ni orkar läsa ..lite synd att jag är sjuk nu, imorgon skulle jag nämligen följt med tierpsmodellen på en jättestor loppis. så jag längtat efter det!! sen på måndag är tanken att jag ska åka till barnens extrafarmor ett par dagar. så håll tummarna för mig att jag hinner bli frisk!! ska stanna där i ett par dagar så jag har rensat mitt schema totalt!! det är enda chansen för mig att komma iväg på väldigt länge så jag skulle bli så ledsen om det inte går nu.