Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: wow att Arvid kom på så fort vad han skulle använda benen till . helt otroligt att det gått så fort . förstod att Andreas lärt sig stå, även om han skulle behöva lite hjälp med annat .
jag förstår hur du känner, men skulle ni verkligen vilja flytta?? för det kanske är själva grejen, att komma iväg lite och se nya saker. eller så kanske det är dags att söka hjälp hos kurator eller liknande och försöka få utrett vad i livet du skulle vilja förändra, det brukar kuratorer vara rätt så duktiga på. att få en att fokusera på möjligheterna istället för allt som känns omöjligt. men sen kanske det bara gäller att hoppa på en utbildning och se om det kan vara en grej för dig?? för så var det innan jag började läsa pedagogik, jag gick ena månaden från att tänka att det inte finns några yrken som skulle passa mig till att det fanns jättemånga saker jag kunde tänka mig och hade det svårt bara pga den saken. men sen när jag började plugga klarnade tankarna så att säga. kram till dig!!
barbamamma: usch att ungarna är sjuka . jobbigt när de håller på att få tänder, Linn har ju också haft lite feber då och då..
haha, ja tänk om det bara var JAG som lekte med datakabeln, då hade den nog inte varit trasig. men det löser sig väl framöver, bara det att min buttra karl ser sin dator som SIN leksak. tror vi får byta datorer, då kanske dedt blir mer fart på honom .
jag mår fortfarande jättekonstigt och jag har tagit allergitablett, men vet inte om det är något annat ändå..idag har jag haft såna kramper i magen så jag undrar ju såklart vad som händer lite i min kropp igen..
ungarna är på gott humör iaf . Linn är så rolig för hon har börjat härma så mycket ljud så idag när hon höll på med en ko så lät hon "muuu" och det lät så gulligt . iofs kan hon en hel del ljud, "roligast" är väl när hon härmar dammsugaren . sen har hon fått för sig att prata i telefoner och säger högt "HALLÅ" och babblar på en massa. trist nog verkar hon helt plötsligt tycka det är roligare att krypa omkring igen även fast hon KAN gå!! nåja hon kanske lär sig prata en massa innan hon tycker det känns viktigt att gå .