Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: jag såg bilderna på bloggen, satt Selma i skafferiet eller vart satt hon?? såg lite lustigt ut, såg ut som att hon satt högt uppe, busunge iaf . härligt att Arvid blivit mer nöjd,märks ju att Linn också är inne i en utvecklingsfas så man längtar ju bara liiite tills hon kommer ur den
. tror dock hon lär sig gå efteråt, men det återstår att se, har ju trott det varit på G ganska länge nu
.
jo Dan sa att han skulle ta upp med sin läkare om mina problem, eventuellt att han kan göra så jag kan ta nya sklödkörtelvärden åtminstone så det inte är det som spökar igen. men ja,jag tycker just det här med febern känns lite skumt, jag har aldrig haft lätt för att få feber och helt plötsligt får jag det lite titt som tätt . och jag blir verkligen superdålig, iofs att ligga på 38,5 som vuxen kan ju vara jobbigt...speciellt när jag normalt ligger ganska lågt så som 36,9 typ.
barbamamma: nää jag fick tag i en studievgledare efter typ försökt ringa över 1 timme och när jag kom fram babblade hon på i 170 så jag knappt fattade någonting . tydligen så kan jag försöka komma in på det gamla lärarprogrammet, men det kunde hon inte garantera. så samma sak borde gälla för högskolan i Gävle så jag ska ringa dit på måndag. egentligen skulle jag vilja plugga från Dalarna då de har bättre system som funkar kring distansstudier så det blir mindre fysiska träffar.
jag tycker det faktiskt låter som att du skulle behöva kolla upp dina blödningar, verkar ju jättekonstigt att du blöder så där. även om det beror på steriliseringen så borde de ju kunna göra något så du slipper blöda så där!!
ain: oj, det lät som att Marcus får ganska mycket egentid, tycker faktiskt du ska börja kräva två kvällar så du får hitta på annat kul lixom o får egentid du med . jo det är väl det här jag oroar mig för, att jag ska bli så låst och inte våga säga vad som helst
. men Dan ska ringa till soc-tjejen på måndag, både jag och han kände att vi fick en smärre chock av det hela. sen är Dan lite sur för hans kontaktperson på nätverkshuset har inte ringt en enda gång sen januari, om de väl ska försöka få igång ett fungerande system som de säger så är det ju viktigt att både han o jag kommer på möten...då kan de ju knappast kräva att jag enbart ska komma på möten o Dan slippa undan för då är det ju totalt meningslöst.
Idag känner jag mig lite piggare ändå.. jag hade svårt att somna igårkväll, fast Linn ville upp först 5.30 så det kändes "nästan" som sovmorgon . idag kommer vår lilla låne-vovve hit, ska bli kul
. blir att gå ut lite med ungarna då, äntligen har snön smält bort helt från sandlådan så man kanske kan sätta de där en stund!! vi insåg förresten att denna sandlådan de har här ute är gigantisk åttakantig sådan så skönt att ungarna kan sitta på var sin ände utan att kasta sand på varandra
.