Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman: Hoppas ni hade en trevlig dag nu då. Men oj vilka hyss dina barn hittar på, vilken tur att de inte fick i sig något av de där farliga medlen då!Pilea: Skumt med att Alve kräktes så! Så skönt att ni förhoppningsvis kan ha kalaset ändå imorgon. Jag har ju glömt kommentera hans namn förresten, tycker ni har valt så himla genomtänkta namn till honom.
Zandra: Din stackare att du också skulle åka på skiten! Hur mår du nu?
Glittrax: Oj så bra det låter att din kurator kan hjälpa dig med sjukskrivningen och allt! Låter jobbigt att ta beslut angående hur du ska göra med allt det där..
Jag är överlycklig här, fick tydligen en lindrig variant av magsjuka denna gången. Bara några vändor på toa i morse, sen har jag varit lite illamående och haft lite ont i magen. Men nu på kvällen är jag redan i princip återställd. Jag kunde äta tacos till middag t o m! Och så har jag duschat och städat av och spritat toaletten m.m. Och Andreas tog och städade här under eftermiddagen - kors i taket! (han fick komma hem från jobbet vid 11-tiden för att ta barnen). Det var verkligen välbehövligt. Tråkigt bara att vi missar min svärmors födelsedagskalas imorgon kväll, och sen skulle vi fått hjälp med att tapetsera i köket imorgon men det blir ju till att vara i "karantän". Möjligen kan de hjälpa oss på söndag om det inte blir nåt mer här...