Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Pilea: Oj, så det är köldskada du har, inte kul! Jobbigt det där när man fryser hur mycket man än klär på sig, Selma är ju sådan. Vet snart inte vad jag ska klä på henne så hon inte fryser om fötter och händer. Men skumt att du är så känslig med kallvatten och så. Skönt att du blev av med en massa grejer!Det konstiga är att jag tror inte att jag inbillar mig dessa symtomen, jag hade inte en tanke på att jag skulle vara gravid (usch, vill nästan inte säga ordet, haha...) förrän igår eftermiddag. Har bara trott flera gånger att mensen är på gång då jag fått molvärk, och sen har jag plötsligt så himla mycket flytningar (ursäkta detaljerna) som jag har undrat vad det är ifrån. Och igår kom jag att tänka på att det är ju precis så jag haft tidigare gånger då jag varit gravid. Mensvärk kombinerat med massa flytningar som gör att man springer och kollar om mensen kommit hela tiden. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag var gravid, vet ju att Andreas INTE vill ha fler barn heller. Äsch, mensen kanske kommer när som helst, nu får jag sluta tänka så här. Hoppas din mens också dyker upp.
Barbamamman: Så skönt att ni kan åka tillsammans till VC! Hänger alla barnen med eller är de andra på dagis/skola? Har ni fått nån tid? Jaha, så då är det kanske ett seeeegt konstigt virus som Alwin har då, det var ju lite skönt ändå.
Zandra: Men åh så skönt att det löst sig med sjukskrivningen!! Förstår att det finns många hål att stoppa pengarna i. Skönt att Dan ska stanna och städa i lägenheten när han ändå måste åka och lämna Noah. Så himla bra att ni får hjälp med städningen!! Ja jag tänkte att ni säkert hade skjutit upp steriliseringen. Jag tänkte väl att jag inte kunde ha missat att han hade gjort det. Skönt att ni fick en TV till slut! Men man vänjer sig nog snabbt vid att inte ha nån, kan jag gissa. Ja vi får se om jag pluggar, hade nog varit kul men närmaste distansutbildning är i Karlstad och det är visserligen bara typ 13 mil bort eller nåt, men dåliga kommunikationer dit. Så vi får se om det skulle gå..