• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Pluppe E
    AlbusMinerva skrev 2010-11-01 10:38:36 följande:
    Hmm.. kan det va det som krånglar för mig..
    Jag kan få "muskeldrag" i skinkmusklerna.. (från ländryggen o ner).. Kan knappt gå just då..
    Inget trevligt alls..
    Låter som ischiasproblem.. Så började det för mig sen efter det har det bara vandrat vidare! Ormsalva (muskelliniment) är ett bra tips så länge det inte går längre, (fast om du redan ahr svårt att gå så har det gått rätt långt) då är nog bältet ett bra alternativ tydligen det enda som ska hjälpa mig just nu. Så jag hoppas på det så in i norden :) Ett annat tips är att lägga sig på golvet och ha benen på en sto, får nerven att lugna ner sig lite!
  • jennymamman

Bjuder på en ny bild, vecka 18
  • minya

mys, och härligt med en bild i bildtråden  

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • jennymamman
    minya skrev 2010-11-01 19:10:09 följande:
    mys, och härligt med en bild i bildtråden  
    Ja, jag tyckte det behövdes ;) haha skall ta foto på magen i veckan och lägga upp den med ;)
  • Jempa10
    jennymamman skrev 2010-11-01 19:16:20 följande:
    Ja, jag tyckte det behövdes ;) haha skall ta foto på magen i veckan och lägga upp den med ;)
    Ja!! Mer bilder!!
  • Pluppe E
    minya skrev 2010-11-01 11:15:55 följande:
    hehe inge illa menat men, de känns som bilderna börjar ramla rätt långt bak i allt snack  
    Du får lägga in lite bilder så vi kommer på fötterna igen :)
  • AlbusMinerva
    Pluppe E skrev 2010-11-01 18:48:23 följande:
    Låter som ischiasproblem.. Så började det för mig sen efter det har det bara vandrat vidare! Ormsalva (muskelliniment) är ett bra tips så länge det inte går längre, (fast om du redan ahr svårt att gå så har det gått rätt långt) då är nog bältet ett bra alternativ tydligen det enda som ska hjälpa mig just nu. Så jag hoppas på det så in i norden :) Ett annat tips är att lägga sig på golvet och ha benen på en sto, får nerven att lugna ner sig lite!
    Mjae, det är inte så att jag har problem att gå hela tiden.. har heller inte ont hela tiden..
    Men det kommer då och då.. och ibland så illa att det gör ont när jag går..
    Men bra att veta vad det troligtvis är o vad jag kan göra
  • sofy
    AlbusMinerva skrev 2010-11-01 19:48:49 följande:
    Mjae, det är inte så att jag har problem att gå hela tiden.. har heller inte ont hela tiden..
    Men det kommer då och då.. och ibland så illa att det gör ont när jag går..
    Men bra att veta vad det troligtvis är o vad jag kan göra
    Snacka i snacktråden så har vi bilder här ;)
  • jennyc

jag småpratar gärna här då jag inte vill va med i snacktråden då jag behöver annat stöd än bara blivande mammor...hänger med änglamammorna som är gravida men delar gärna med mig av mina känslor lite här med...risken om jag är i snackis tråden är att de blir väldigt mkt död, sorg och Max och de blir inget roligt för nån, bara vi som är mitt i det kan förstå att i det här läget måste man som gravid ventilera...så ursäkta om jag småpratar här men ni kanske förstår ändå ;)

• sofy
    jennyc skrev 2010-11-01 20:05:29 följande:
    jag småpratar gärna här då jag inte vill va med i snacktråden då jag behöver annat stöd än bara blivande mammor...hänger med änglamammorna som är gravida men delar gärna med mig av mina känslor lite här med...risken om jag är i snackis tråden är att de blir väldigt mkt död, sorg och Max och de blir inget roligt för nån, bara vi som är mitt i det kan förstå att i det här läget måste man som gravid ventilera...så ursäkta om jag småpratar här men ni kanske förstår ändå ;)
    Men de är ju vi som är i snackistråden också, o vare sig du skriver här eller där så ser vi de ju? ;)

Tycker bara som minya o princess skrev innan, att de är för bilder här.. men who am i to judge!

Sry.
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.