jennyc skrev 2010-10-30 22:50:13 följande:
jaså, var är han då? Vi har ju andra skäl till att va tysta och de har ju med Max bortgång och göra och reaktioner runt det och en hel del onödiga kommentarer...så vi drar på det in i det sista så klarar jag mer än de tre veckorna som va första målet blir jag glad för jag vet att de blir ett helvete när de får veta att vi redan ska ha igen. Alla "tänk om" och allt det dr, att vi pga den nya bebisen nu har sörjt färdigt Max...de har jag ju aldrig gjort och jag får ju ständigt höra att jag är onormal som vill prata om mitt barn och de förnekar honom också och hävdar konstant att vi inte har några barn...så vi skjuter egentligen bara upp det jobbiga lite, flyttat en bra bit ifrån har vi redan gjort nu så så mkt mer kan vi inte göra
Men fy, varför ska folk döma så!!! I ens egen släkt dessutom!!!! Ni behöver väl inte ha slutat sörja Max för att ni skaffar fler.... Ja, då kan jag förstå att du vill dra ut på det så länge som möjligt för att slippa sånt! Jag hoppas dom inte kommer vara så dömande i slutänden..... Håller på dig!!
Han är och bestiger Mount Everest... eller ja, till basecamp förstås, hela vägen upp kommer han inte! Så jag hoppas bara han kommer hem hel! Han hade ju bokat detta sedan länge....