• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Jempa10
    jennyc skrev 2010-10-30 22:50:13 följande:
    jaså, var är han då? Vi har ju andra skäl till att va tysta och de har ju med Max bortgång och göra och reaktioner runt det och en hel del onödiga kommentarer...så vi drar på det in i det sista så klarar jag mer än de tre veckorna som va första målet blir jag glad för jag vet att de blir ett helvete när de får veta att vi redan ska ha igen. Alla "tänk om" och allt det dr, att vi pga den nya bebisen nu har sörjt färdigt Max...de har jag ju aldrig gjort och jag får ju ständigt höra att jag är onormal som vill prata om mitt barn och de förnekar honom också och hävdar konstant att vi inte har några barn...så vi skjuter egentligen bara upp det jobbiga lite, flyttat en bra bit ifrån har vi redan gjort nu så så mkt mer kan vi inte göra
    Men fy, varför ska folk döma så!!! I ens egen släkt dessutom!!!! Ni behöver väl inte ha slutat sörja Max för att ni skaffar fler.... Ja, då kan jag förstå att du vill dra ut på det så länge som möjligt för att slippa sånt! Jag hoppas dom inte kommer vara så dömande i slutänden..... Håller på dig!!

Han är och bestiger Mount Everest... eller ja, till basecamp förstås, hela vägen upp kommer han inte! Så jag hoppas bara han kommer hem hel! Han hade ju bokat detta sedan länge.... Glad
  • jennyc
    Shininganne skrev 2010-10-30 22:56:44 följande:
    minya: Så söt {#emotions_dlg.flower}

jennyc: trist att inte kunna berätta så härliga nyheter bara för att ens släkt ska ha en massa åsikter som dom måste ventilera. Det är väl upp till er om/när och hur ni väljer att göra med syskon till Max.
    Kan man nånsin sörja färdigt?
    nä, men enligt dessa två som förpestar för oss så har han inte funnits, inte värd att nämna och vi är tydligen i en psykos som måste nämna hans namnibland...de har nte vart hos Max å graven, vill inte se bilder heller...men svärfar är ju underbar, har kort på max i mobilen och vill veta allt...men pga att de är som de är nu kan inte han heller få veta för tillfället...trist när de ska va såhär men de är så de hanterar sorg...va samma när svärmors son dog i vuxen ålder...locket på

nä nu ska vi se på nån film som maken valt ut :D Natti natt så hörs vi imorrn...då ska jag försöka uppdatera med bild också ;)
  • novamedfamilj

Hej alla glada mammor och blivande mammor!

Är det okej att jag är med i er tråd? Jag har en dotter som är född 091116 som heter Nova och vi väntar ett syskon till henne den 18 april. Lägger till mig på lisatan oxå :).

Hur mår ni i era graviditeter? Några krämpor eller andra problem?

• minya
    novamedfamilj skrev 2010-10-31 09:50:27 följande:
    Hej alla glada mammor och blivande mammor!

Är det okej att jag är med i er tråd? Jag har en dotter som är född 091116 som heter Nova och vi väntar ett syskon till henne den 18 april. Lägger till mig på lisatan oxå :).

Hur mår ni i era graviditeter? Några krämpor eller andra problem?
    snacktråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54378209.html 
    Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • Quiet thoughts

Lägger in min vecka 15 bild, är nästans vecka 16 så, byter på tisdagar.

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • minya

åh vad fin mage du har

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • Quiet thoughts
    minya skrev 2010-10-31 11:36:16 följande:
    åh vad fin mage du har
    Tack

Just nu står den ganska still men om det är som förra gångerna tar den rejäl fart igen vid vecka 20

Ni andra har ju också en massa fina magar
  • Jempa10
    Quiet thoughts skrev 2010-10-31 11:34:52 följande:
    Lägger in min vecka 15 bild, är nästans vecka 16 så, byter på tisdagar.
    Är också i v 15 (mitten) och min mage börjar kännas lite mer som en gravidmage nu än bara "tjock" som jag har tyckt hela tiden innan.... men du ligger nog lite före med din fina kula!! Ska se om det är dags att ta en ny bild på min mage också....

Så himla mysigt med en bildtråd!! (Ja, den andra tråden med allt snack också, vad skulle man göra utan detta!) Flört
  • Quiet thoughts
    Jempa10 skrev 2010-10-31 12:52:53 följande:
    Är också i v 15 (mitten) och min mage börjar kännas lite mer som en gravidmage nu än bara "tjock" som jag har tyckt hela tiden innan.... men du ligger nog lite före med din fina kula!! Ska se om det är dags att ta en ny bild på min mage också....

Så himla mysigt med en bildtråd!! (Ja, den andra tråden med allt snack också, vad skulle man göra utan detta!) Flört
    tack

klart du ska lägga ut en bild på din mage
  • Jempa10

V 15 (14+3) idag.... (ni får bortse från mina osexiga långkalsonger... hahaha) Tycker inte det är någon skillnad från förra bilden jag lade ut (13+0) men magen börjar kännas mer som en "gravidmage".... Skrattande fast jag har ju aldrig haft någon förr så det är mer som jag antar! Hihihi....
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.