• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • AlbusMinerva

Här pickar det för fullt i magen..
    Verkar vakna när jag sitter vid datorn Framförallt här på FL *s*

• Nessima
    Jempa10 skrev 2010-10-31 13:23:59 följande:

V 15 (14+3) idag.... (ni får bortse från mina osexiga långkalsonger... hahaha) Tycker inte det är någon skillnad från förra bilden jag lade ut (13+0) men magen börjar kännas mer som en "gravidmage".... Skrattande fast jag har ju aldrig haft någon förr så det är mer som jag antar! Hihihi....
    Din mage ser definitivt gravid ut!

Angående långkalsonger så har jag faktiskt aldrig fattat vad som är så osexigt med det, det borde ju vara motsvarande leggings? Tajta mjukisbrallor. Min sambo säger att han dör en smula varje gång han ser mig i långkallingar så det verkar ju vara traumatiskt...
  • minya
    Nessima skrev 2010-10-31 14:38:28 följande:
    Din mage ser definitivt gravid ut!

Angående långkalsonger så har jag faktiskt aldrig fattat vad som är så osexigt med det, det borde ju vara motsvarande leggings? Tajta mjukisbrallor. Min sambo säger att han dör en smula varje gång han ser mig i långkallingar så det verkar ju vara traumatiskt...
    vad ja fattar de som så, använder folk kallingar/leggins som byxor, dvs visar röven, men de var till för att ha under längre tunikor etc som går en bit nedanför. 
    Men vem bryr som om vad andra tycker, de är ju skönt.

Och btw TACK, hade glömt leggins, nu har jag 4 byxor ju helt plötsligt att använda 
    Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • Jempa10
    minya skrev 2010-10-31 15:16:32 följande:
    vad ja fattar de som så, använder folk kallingar/leggins som byxor, dvs visar röven, men de var till för att ha under längre tunikor etc som går en bit nedanför. 
    Men vem bryr som om vad andra tycker, de är ju skönt.

Och btw TACK, hade glömt leggins, nu har jag 4 byxor ju helt plötsligt att använda 
    Haha... Ja leggings kan jag också använda, men då till lååånga tunikor eller klänning/kjol. Jag visar helst inte ens låren.... men långkalsongerna är oftast mycket fulare, speciellt de jag har på mig idag. Men har varit till skogen med hunden och har sen gått i bara långkalsongerna här hemma (är ju ensam!) Skrattande
  • jennyc
    Jempa10 skrev 2010-10-30 23:00:55 följande:
    Men fy, varför ska folk döma så!!! I ens egen släkt dessutom!!!! Ni behöver väl inte ha slutat sörja Max för att ni skaffar fler.... Ja, då kan jag förstå att du vill dra ut på det så länge som möjligt för att slippa sånt! Jag hoppas dom inte kommer vara så dömande i slutänden..... Håller på dig!!

Han är och bestiger Mount Everest... eller ja, till basecamp förstås, hela vägen upp kommer han inte! Så jag hoppas bara han kommer hem hel! Han hade ju bokat detta sedan länge.... Glad
    oh jisses...de va ingen dålig resa det :O

nä...deras inställning förstör mkt och därför vill vi inte förstöra den här glädjen än, vi har för mkt oro och tankar runt oss ändå så vi slipper gärna dumma kommentarer
  • kiwi2012

Sonen på snart 5 skulle igår berätta för storebror 12 år hur bebisen kom in i min mage...

Lillebror: pappa har bebisar i sina kulor och sen så kommer tandfen och säger hokushokus
    och då är bebisen helt plötsligt i mammas mage... visste du det???

Storebror: Öhhhhhh??????????!!!!!!

Jag: asgarva bakom kudden i soffan

Och visste ni att tandfen blåser upp magen genom naveln för att den skall växa???

Alex 980805 - Mio 051213 - BF 110428
  • MissLis
    kiwi2012 skrev 2010-11-01 08:30:33 följande:
    Sonen på snart 5 skulle igår berätta för storebror 12 år hur bebisen kom in i min mage...

Lillebror: pappa har bebisar i sina kulor och sen så kommer tandfen och säger hokushokus

Och visste ni att tandfen blåser upp magen genom naveln för att den skall växa???
    Underbar förklaring! Hjärta
  • Quiet thoughts

hahaha

här sa både Lova då hon levde och sonen, pappa lagar bebisarna i mammas mage och sen kommer dom ut ur muttan haha
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • jennyc

oj är det så det går till? då har jag nog missuppfattat de här
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.