• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • minya

Känner lite som sofy. De är ju samma vi.
    Och vi (i alla fall jag) talar mer än gärna om din Max i snacktråden, var inte rädd för det, vi lyssnar och dömer ingen. 

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • jennyc
    sofy skrev 2010-11-01 20:24:50 följande:
    Men de är ju vi som är i snackistråden också, o vare sig du skriver här eller där så ser vi de ju? ;)

Tycker bara som minya o princess skrev innan, att de är för bilder här.. men who am i to judge!

Sry.
    ja fast små kommentarer är en väldig skillnad på de jag verkligen pratar om och behöver prata om...vill inte nämna för mkt sånt för alla som är gravida för det är inget man vill höra fast det är livet och verkligheten...det händer alla andra men inte mig...been there, done that och tyvärr blivit överbevisad. Är jag i snackistråden säger jag i så fall saker som ingen kommer orka eller vilja höra...här kan jag nämna saker men inte gå in på djupet därför skippar jag snackistråden för jag anser att man som gravid är väldigt naiv och man SKA vara naiv men det är fråntaget mig
  • Pluppe E
    AlbusMinerva skrev 2010-11-01 19:48:49 följande:
    Mjae, det är inte så att jag har problem att gå hela tiden.. har heller inte ont hela tiden..
    Men det kommer då och då.. och ibland så illa att det gör ont när jag går..
    Men bra att veta vad det troligtvis är o vad jag kan göra
    Okej, vi får hoppas att det blir bättre :)
    Absolut du får skriva till mig igen ifall det är något (men du får nog skriva i min gästbok då, bara bilder här visst) Tyst
  • sofy
    jennyc skrev 2010-11-01 20:05:29 följande:
    jag småpratar gärna här då jag inte vill va med i snacktråden då jag behöver annat stöd än bara blivande mammor...hänger med änglamammorna som är gravida men delar gärna med mig av mina känslor lite här med...risken om jag är i snackis tråden är att de blir väldigt mkt död, sorg och Max och de blir inget roligt för nån, bara vi som är mitt i det kan förstå att i det här läget måste man som gravid ventilera...så ursäkta om jag småpratar här men ni kanske förstår ändå ;)
    För jag menar.. "jag behöver annat stöd än bara blivande mammor.." vad är de härinne då som lägger upp magbilder? Jo, blivande mammor ;) Haha.. Kram iallafall :)
  • princess77

Jag tycker att vi kan prata om allt mellan himmel och jord i snackistråden och försöka hålla oss till bilder här,det är så mysigt att ha en tråd där vi bara tittar på bilder

Men det är bara min åsikt

• sofy
    princess77 skrev 2010-11-01 20:31:56 följande:
    Jag tycker att vi kan prata om allt mellan himmel och jord i snackistråden och försöka hålla oss till bilder här,det är så mysigt att ha en tråd där vi bara tittar på bilder

Men det är bara min åsikt
    Håller me där.. de är ju de den här tråden är till för känner jag också.. för bilder.. snacket gör man ju i snackistråden, va de än är..

Med risk för o låta bitter.. men då får ja va de :)
  • Pluppe E

Men då slutar vi snacka och lägger in bilder nu då ;) Blir ju bara mer & mer snack tycker jag. Men jag återkommer med bild på onsdag, det är min magdag :D

• sofy
    jennyc skrev 2010-11-01 20:29:59 följande:
    ja fast små kommentarer är en väldig skillnad på de jag verkligen pratar om och behöver prata om...vill inte nämna för mkt sånt för alla som är gravida för det är inget man vill höra fast det är livet och verkligheten...det händer alla andra men inte mig...been there, done that och tyvärr blivit överbevisad. Är jag i snackistråden säger jag i så fall saker som ingen kommer orka eller vilja höra...här kan jag nämna saker men inte gå in på djupet därför skippar jag snackistråden för jag anser att man som gravid är väldigt naiv och man SKA vara naiv men det är fråntaget mig
    Men vi är ju exakt lika gravida i magbildstråden (här) som i snackistråden.. (?) Förstår inte ditt resonemang faktiskt.. lite luddigt skrivet.. Du får jättegärna skriva om det men här tycker jag o de andra som skrivit sina åsikter ang detta att de ska va bilder o inte snack, de blir så många sidor utan bilder då o de va ju därför denna skapades..

Varför kan du nämna saker här utan o gå in på djupet men inte i snackistråden?

:)
  • jennyc
    sofy skrev 2010-11-01 20:31:11 följande:
    För jag menar.. "jag behöver annat stöd än bara blivande mammor.." vad är de härinne då som lägger upp magbilder? Jo, blivande mammor ;) Haha.. Kram iallafall :)
    ja som sagt jag är bara glad att ingen förstår mig mer än de som redan finns. Jättesvårt att förklara och jag har redan skrämt bort ohyggligt många gravida genom att prata om hur jag känner och mår så jag håller det där det är accepterat. Grejen är också att det blir många "stackars dig" "åh va orättvist" och ja du vet...skitjobbigt när det är det enda man tänker hela tiden ändå men att bli helt ignorerad är ännu värre...tyckte som sagt att de va kul med en bildtråd och tänkte först inte nämna nåt om Max men många besöker min sida och läser det jag skriver så det är svårt men jag tänkte nånstans att små kommentarer är ok på bilder eller ett snabbt, "Hur är det" där det stannar vid ett ytligt samtal och inte delar med mig av jobbiga saker med för många...de som är intresserade om sorgen och döden och allt de där kan skriva privat till mig men det är sällan jag svarar för orken finns inte att svara på samma saker hela tiden...ja skit samma...bilder här men då borde man i teorin inte få kommentera bilderna heller?

Jag har en bildtråd men vi pratar och minns och umgås där med....fast vi pratar i andra trådar också...
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.