• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • minya

Måste visa en nerbäddad bebis

Idag fick hon sitt namn, så numera går hon under "Spöke"  
    Dottern fick för sig att var spöken i rummet henne när hon skulle sova, de var kattungen som höll på att fånga ett snöra och kraffsade mot väggen. Så där kom namnet, Spöke  

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • sofy
    jennyc skrev 2010-11-01 20:51:20 följande:
    ja det är du iså fall, och kanske ett par till...fler vill va som ni men efter ett tag prat ser man att så inte är fallet. Du är säkert jätteförstående men de är så många som inte är det fast de vill...tycker mest det är spännande det som hänt, beklagar och aldrig mer hörs...precis som IRL.
    Jag vet inte om jag är förstående eller icke, jag tar bara inte något för givet - nånsin.

Vi har iallafall en snackistråd, och en bildtråd - du är välkommen me bilder här o snack i den andra ;) Jag blir också förbisedd o skriver inte så mycke där, ibland bara. Ibland svarar man på inlägg, ibland inte..

Nu ska jag sluta spamma här o gå o ta en magbild! :)

Kram!
  • Jempa10

Nu lägger jag mig också i "debatten"..... självklart kan man väl få kommentera bilderna i tråden, och visst kan det uppkomma lite för "långa" diskussioner då det startat utifrån en bild. Sen kan jag hålla med om att man kan bli "borttappad" i vår snackistråd.... men det är kanske mest för att den är väldigt "livlig" så det kan man väl leva med..... Så jag tycker också att det mesta snacket ska hamna där! (Jag brukar skumma igenom den och välja de ämnen som passar mig!)

Jennyc, jag tror du törs hänga med i snackistråden vilket fall som helst.... som sagt, det är ju mest samma folk som i denna bildtråd!!

Om TS Texx82 läser detta kanske hon kan lägga in en länk till snackistråden i trådstarten så hittar folk lättare dit om man tappat bort sig!! Skrattande

Allt från mig... nu ska jag läsa ikapp mig från dagens inlägg i snackistråden... brukar ta ett tag.... hihihi...

• sofy
    jennyc skrev 2010-11-01 20:52:21 följande:
    och den hade ju kunnat ligga i ts så ingen behöver fråga
    Inte jag som är TS så jag kan inget göra, men du har ju varit in i snackistråden också så du vet ju ;)
  • sofy
    minya skrev 2010-11-01 20:51:37 följande:
    v. 18, ja den där bulan försöker man skjuta ut så gott de går haha. Tur jag inte är ensam om liten osynlig mage
    Haha, oj! Ja då dröjer de nog tills min kommer också ;) Ska leta upp sladden o slänga in ny bild nu v 16.. 5 min!
  • minya

Liten fin bula ser man ju  
    I alla fall när man vet att de är bebis där, annars hade jag nog inte ens tänkt på det 

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • Äppelkompott
    sofy skrev 2010-11-01 21:22:11 följande:
    Vecka 16 :)

Syns väl liiite men icke mycke :)

Men det är skillnad om du jämför med dina tidigare bilder. Solig
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.