• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Pluppe E
    novamedfamilj skrev 2010-10-31 09:50:27 följande:
    Hej alla glada mammor och blivande mammor!

Är det okej att jag är med i er tråd? Jag har en dotter som är född 091116 som heter Nova och vi väntar ett syskon till henne den 18 april. Lägger till mig på lisatan oxå :).

Hur mår ni i era graviditeter? Några krämpor eller andra problem?
    Hej :)
    Välkommen hit, det är bara att hänga på ;) Lägga in bilder & diskutera!

Jag vet inte vad jag ska säga om min graviditet hittils mer än att jag är sliten till tusen!
    Började må illa & spydde varannan dag f.r.o.m v.7 slutade må illa för ca 2 veckor sedan. Har problem med ischiasnerven f.r.o.m v.12 är i v.17 nu och det har bara blivit värre. Ska hämta mig ett bälte hos BM idag & hoppas på att värk & domningar försvinner.. Inatt har jag varit uppe och promenerat i lägenheten eftersom domningarna i knä & vad inte ger med sig.. Åkte på bihåleinflamation i början av oktober. Fick äta kåvepenin vilket jag inte tål i vanliga fall för att jag kräks av dem, inget läkaren tog hänsyn till så jag spydde mer eller mindre ut varje tablett (minst 3 gånger om dagen kräktes jag). Så bihålorna smyger sig på så fort det är kallt ute.. Efter det började all växtvärk & sammandragningar i magen, trycker på tarmen så in i bomben.. Får dock ingen som helst hjälp mot detta eftersom det ska vara så.. Jag är sjukt sliten men ändå så är jag så otroligt lycklig över att få gå runt & bära på vår underbara krabat! All smärta kommer verkligen vara värt det Hjärta

Usch vilket klagande det här lät som.. Men kan inte säga annat än att det är riktigt tufft!
  • AlbusMinerva

Hmm.. kan det va det som krånglar för mig..
    Jag kan få "muskeldrag" i skinkmusklerna.. (från ländryggen o ner).. Kan knappt gå just då..
    Inget trevligt alls..

• kiwi2012
    jennyc skrev 2010-11-01 10:23:06 följande:
    oj är det så det går till? då har jag nog missuppfattat de här
    heheh de hade jag med gjort tydligen... trodde de gick till på
    ett HELT annat sätt :) :) :)

detta kommer han å få höra när han blir äldre :)
    Alex 980805 - Mio 051213 - BF 110428
  • jennyc
    kiwi2012 skrev 2010-11-01 10:57:48 följande:
    heheh de hade jag med gjort tydligen... trodde de gick till på
    ett HELT annat sätt :) :) :)

detta kommer han å få höra när han blir äldre :)
    ja då har ju vi gjort fel men lyckats ändå

Det förstår jag...skriv ner det också och så kan det få stå med på studentkortet i framtiden :P

Hur går det för dig förresten?
  • kiwi2012
    jennyc skrev 2010-11-01 11:02:46 följande:
    ja då har ju vi gjort fel men lyckats ändå

Det förstår jag...skriv ner det också och så kan det få stå med på studentkortet i framtiden :P

Hur går det för dig förresten?
    hehe japp det kommer det allt o göra, samt att när han själv får barn så skall
    jag fråga om det var tandfen som var framme :)

jo det går bra, skulle behöva stressa av lite bara, fick kraftiga regelbundna sammandragningar
    i fredags på jobbet men i helgen har jag vilat så gott det går men är ändå orolig..

hur är det med er då? läste att svärisarna hade lite åsikter, inte kul för er...
    Alex 980805 - Mio 051213 - BF 110428
  • jennyc
    kiwi2012 skrev 2010-11-01 11:06:53 följande:
    hehe japp det kommer det allt o göra, samt att när han själv får barn så skall
    jag fråga om det var tandfen som var framme :)

jo det går bra, skulle behöva stressa av lite bara, fick kraftiga regelbundna sammandragningar
    i fredags på jobbet men i helgen har jag vilat så gott det går men är ändå orolig..

hur är det med er då? läste att svärisarna hade lite åsikter, inte kul för er...
    jo de går bra utom med svärisarna...fast maken börjar känna att han snart vill berätta för sin pappas skull...får se hur det blir. sitter och försöker komma fram för att beställa tid för rul nu men de är ju stört omöjligt :S
  • minya

hehe inge illa menat men, de känns som bilderna börjar ramla rätt långt bak i allt snack  

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
  • EricaN81

Vilka härliga magar ni andra fått redan...på mig syns ingenting än...men den känns när jag ligger på rygg...=) Har ju som sagt var ganska mycket isolering runt bebisen...=) Så det dröjer nog tyvärr innan det syns här...=/

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.