• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • jennyc

ser ju visst gravid ut :D

min mage är så ojämn pga lite överflödigt så magen ser ju skum ut bara nu...har jag dessutom ätit så är allt ovanför naveln svullet och det blir en bit som buktar inåt vid naveln :S jaja...de jämnar nog snart till sig. Nästa vecka ska jag ringa och få tid för rul..imorrn 15+0 :D

• Emmelinan
    Loppan31 skrev 2010-10-29 10:27:14 följande:
    Här kommer min lilla kille:)
    inte 1april längre utan 6april

Grattis till sotis-pojken!!! =) Namnde de hur stor chansen var att deras "gissningar" pa kon var ratt? I vilken vecka ar du i? Det har ar ju bara saaaa spannande och uppiggande! Skrattande
  • Loppan31
    Emmelinan skrev 2010-10-29 14:56:51 följande:
    Grattis till sotis-pojken!!! =) Namnde de hur stor chansen var att deras "gissningar" pa kon var ratt? I vilken vecka ar du i? Det har ar ju bara saaaa spannande och uppiggande! Skrattande
    Näe det gjorde hon inte.
    Jag frågade om könet å sa hon va har du inte sett det?? näe sa jag hahaa så hon zoomade in och där såg man en liten snopp hahaah
    jag blev bakflyttad 5dagar så idag är jag 17+1 alltså vecka 18
    så kul att se, nu känner både jag och sambon sparkar varje dag så mysigt:)
  • xzenasliv

Fröken B84: Hihi tack tack :D Jag fck mage väldigt tidigt, redan i 7:e veckan så jag tror bebben ligger ytligt och långt fram :D

Ultraljud den 11/11, får både se och höra bebben för första gången på denna grav.

Och idag vart det bekräftat, min bebis har börjat sprattla i magen!!! Känt samma sak nu tre dagar i rad så min lille måns-melker säger hej nu.erättade för blivande mormor om sparkarna och hon började gråta :)

• Nessima
    Loppan31 skrev 2010-10-29 15:29:32 följande:
    Näe det gjorde hon inte.
    Jag frågade om könet å sa hon va har du inte sett det?? näe sa jag hahaa så hon zoomade in och där såg man en liten snopp hahaah
    jag blev bakflyttad 5dagar så idag är jag 17+1 alltså vecka 18
    så kul att se, nu känner både jag och sambon sparkar varje dag så mysigt:)
    Kan sparkarna redan kännas utanpå magen?! Min BM sa till oss att det kunde dröja till v30 eller något sådant innan man kunde göra det. Kanske varierar väldigt mellan person och person. Hoppas att det inte kommer dröja riktigt så länge :/
  • Quiet thoughts
    Loppan31 skrev 2010-10-29 10:27:14 följande:
    Här kommer min lilla kille:)
    inte 1april längre utan 6april

Åh grattis till en liten grabb.
    AlbusMinerva skrev 2010-10-29 14:29:19 följande:

Skall det ALDRIG få set ut eom en gravidmage??? Ser bara vanligt överviktig ut juh
    Bilden e tagen idag - v18 (17+0)
    Visst ser du gravid ut ju
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • jennyc
    Nessima skrev 2010-10-29 16:08:03 följande:
    Kan sparkarna redan kännas utanpå magen?! Min BM sa till oss att det kunde dröja till v30 eller något sådant innan man kunde göra det. Kanske varierar väldigt mellan person och person. Hoppas att det inte kommer dröja riktigt så länge :/
    ja visst kan de göra det...när jag väntade Max (mitt första barn) kändes sparkarna på utsidan innan v.20...nu känner jag sparkar mer regelbundet men inte utanpå än...moderkaka i framvägg den här gången
  • Emmelinan

Det dar om man ser gravid eller enbart overgodd ut ar nog mest inbillning i en eget huvud. Jag var pa forelasning pa jobbet i Tisdagskvall och kom nagon minut forsent sa jag gick in i rummet sist. Efterat presenterade min kollega mig for sin vaninna som var med och sa "Emma ar gravid!" "Ja, jag vet, det sag jag ju nar hon kom in" Glad Den var jag inte alls beredd pa faktiskt -- att det skulle synas SA tydligt genom klader och allt!

• Loppan31
    Nessima skrev 2010-10-29 16:08:03 följande:
    Det är så olika från person till person och hur din moderkaka ligger, min ligger bakom så jag känner tydligare:)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.