Inlägg från: xzenasliv |Visa alla inlägg
  • xzenasliv

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Hihi och jag som tyckte att jag hade en stor mage :D
    V17(16+1) med ca 2.5 kg viktuppgång :)
  • xzenasliv

Fröken B84: Hihi tack tack :D Jag fck mage väldigt tidigt, redan i 7:e veckan så jag tror bebben ligger ytligt och långt fram :D

Ultraljud den 11/11, får både se och höra bebben för första gången på denna grav.

Och idag vart det bekräftat, min bebis har börjat sprattla i magen!!! Känt samma sak nu tre dagar i rad så min lille måns-melker säger hej nu.erättade för blivande mormor om sparkarna och hon började gråta :)

• xzenasliv

V19(18+2) och tre dagar kvar tills det första UL:et :) Pendlar mellan 2,5-3 kg viktökning så det känns bra än så länge :)
  • xzenasliv

Dags för min lille skits UL-bilder :D Är i 18+1 när dessa gjordes.

Där snuttar h*n på tummen :D
  • xzenasliv

Översta bilden är i v12 (11+0)

Här är jag i v20(19+0)
    Nu ser man att det är en bebis därinne :)
  • xzenasliv

Inte så bra ulj bilder blev det denna gång, men man kan iaf se den lilla profilen (på vad både jag och barnets far tror är en tjej, vår lilla påskkärring :))

Nedersta bilden till höger är uppifrån, man ser huvudet uppifrån och de små händerna framför ansiktet. Vet inte om den leker "tittut" kanske... ? :)

Åh vilka mysiga bilder!!!
  • xzenasliv

Senaste magbuilderna tagna imorse. V21(20+0) har vi gått in i idag. :) Här har vi midjan kvar så magen växer bara framåt på mig :) Jag kan fortfarande ha mina gamla jeans förutom att jag inta kan knäppa dem :P Ligger på 3,5 kg plus nu sedan plusset.
  • xzenasliv

Hej hej allihopa,

Här kommer min magge i slutet av sjätte månaden (23+2). Strunta i det trötta ansiktet, blev dundersjuk den kvällen och låg sedan hela förra veckan hemma sjuk :) Bara gått upp fem kilo ännu.Mamma bara garvade åt mig på julafton och tyckte det såg ut som jag hade svalt en fotboll :)

Bilden på bara maggen är v25(24+0) och är den nyaste bilden.
  • xzenasliv

Din BMI (ej gravid) är: 21,78 (normalvikt)

Din rekommenderade vikt vid slutet av graviditeten är: 81,9 - 84,8 kg

En lämplig vikt för dig i vecka 27 är: 75,7 - 77,1 kg

På julafton vägde jag 73 men då ver det efter en veckas sjukdom.Senast jag kollade var det på 74 kg.Ska bli kul att se vad vågen hos Bm på onsdag säger :)

Här är bild på min älskling :) Jag är blond i verkligheten så oddsen är att vi får ett blont och blåögt barn :P Dock är bilderna ett år gamla nu, finns inga nyare på oss haha

• xzenasliv

Här kommer en liten rolig bild från i helgen, gissa vart bebisen ligger ;)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.