• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Äppelkompott

Jag går i tajta tröjor/klänningar, då syns det att det är en gravidmage. Vill att magen ska synas. Har jag pösiga kläder på mig så ser jag ju mullig ut! Skrattande

Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Pluppe E

Kunde inte hålla mig ;) Börjar mina steg in i V.18 imorgon då är 17 fulla veckor avklarade :)
  • Tozz82
    lyckligmamma87 skrev 2010-11-02 12:30:36 följande:
    hur lyckas du med tjocka tröjor min börjar nu puta ut i jätte tröjor o min är mycket mindre  28dagar kvar sen vet  typ alla......o då kan ja börja gå i mina tajta linnen o tröjer igen längtar.......fast ja har oxå några som ja är osäker på om dom ska få veta men men
    Jag kan nog lyckas med det mesta... Gick med anorexia i 5 år innan mina föräldrar såg mig med en t-shirt..
    Så o gå med en tjock tröja o dölja en mage är ju precis tvärtom mot vad man gjorde då..
    Får gå o puta me rumpan en hel del dock :)
  • Pluppe E

Har gjort ett lite ihopplock från första bilden till nu :) När man har det framför sig ser man skillnaden!
  • Äppelkompott

Vad fint, Pluppe! Man ser verkligen skillnad! 

Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • MissLis
    MichaelaRehn skrev 2010-11-02 14:22:47 följande:
    Jag går i tajta tröjor/klänningar, då syns det att det är en gravidmage. Vill att magen ska synas. Har jag pösiga kläder på mig så ser jag ju mullig ut! Skrattande
    Haha, det är samma sak för mig!!
  • lilla snöflingan

Här är vår lilla bebis! Den lade sig med huvudet neråt, med ansiktet bortåt och hade händerna framför ansiktet så det blev inte så bra bilder (man kan se ena handen ovanför pannan). Den är tagen från sidan på magen så det är därför den är ganska suddig. Men vi är nöjda ändå. Vi har ju fått se fyra kamrar i hjärtat, en fot, händer som vifftar, när den svalde fostervatten, lillhjärnan osv. Så vi är nöjda! Man såg ju bättre på skärmen också än på denna bilden och läkaren var så bra och förklarade vad allting var
  • Jempa10

Åhhh så många härliga bilder det kommit ut idag!!! Texx är du säker på att det bara är en!!

• Pluppe E
    MichaelaRehn skrev 2010-11-02 16:40:06 följande:
    Vad fint, Pluppe! Man ser verkligen skillnad! 
    Tack så mycket :) Ja, man gör ju det lättare om man jämför lite.. Tycker dock jag står lite små still nu :P
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.