lilla V skrev 2010-09-09 22:45:38 följande:
Vad vet du om vår relation?? Ingenting...jag tänkte väl det! Låter som du försöker försvara henne eller något? Vad vet du om vad hon vill?
Nej, det hade jag absolut inte tänkt, vad har det med saken att göra. Det är skillnad på att vara mormor och nybliven småbarns mamma som 45. Jag respekterar er som väljer att få barn i senare år det har jag aldrig sagt något annat om. Tyvärr är det väldigt svårt att ha en åsikt här...vi lever olika, tänker olika och det är svårt för somliga att förstå antagligen. Jag försöker iaf inte att döma någon jag inte känner.
Okej förlåt, jag missuppfattade dig, har läst dina senare inlägg. Jag läste detta: "Ska det bli bebis i familjen så är det förhoppningsvis mitt barn. Jag skulle bli förskräckt om min mammma blev gravid. Har mycket svårt att tänka mig det."
Det lät som om du tyckte att det var bland det vidrigaste hon kunde göra. Att förmedla till sina barn att det är fel på "gamla föräldrar" är vansinnigt. Ber om ursäkt att jag var snabb att tolka ditt inlägg.