• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • hotmamma
    Samsmamma skrev 2010-08-14 10:46:38 följande:
    Det är ju det som är så skrämmande... gör en googlesök på familjeliv och ANOF, så får du se hur många såna här trådar hon skapat. Och vad jag förstår är det faktiskt på riktigt.
    Ha ha ha om det är hennes nöje så låt henne hållas,, Vi får oss ett gott skratt och hon nöjd över att så många faktiskt orkar angagera sig.... he he he
    Om det inte var du eller någon annan måste det varit jag
  • Fru O Mamma Kokkonen
    ANOF skrev 2010-08-12 22:19:29 följande:
    NEJ!! Det här handlar INTE om kärran, det handlar om att man stängt av mig för att jag handlar "omotiverat lite"!
    Klart det inte har med att du handlar för lite att göra.. haha förstår du väl själv.. man går helt enkelt inte in i en affär med skottkärra. Definitivt försöker man inte laga ett däck på den inne i affären heller. Sen för det sjunde så misstänker dom kanske att du snattar.. eftersom du går så länge inne i affären men handlar så lite..

Klart det inte handlar om att du handlar för lite... begriper du väl?
  • Libbe7
    Nuttans Mamma skrev 2010-08-14 11:45:14 följande:
    Och hur ergonomiskt är det att lyfta in och ut en skottkärra ur bilen då? Smidigt, jodu vars då?
    Det var hennes NÄRbutik. Den går hon till. Varför läser du inte tråden innan du skriver. Hade hon haft en bil hade hon nog inte tagit bussen till macken begriper du väl???
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Libbe7 skrev 2010-08-14 11:56:37 följande:
    Det var hennes NÄRbutik. Den går hon till. Varför läser du inte tråden innan du skriver. Hade hon haft en bil hade hon nog inte tagit bussen till macken begriper du väl???
    Hon skrev att hon tog med skottkärran och ÅKTE till bensinstationen så nog fan har jag läst..
  • Elsans
    Nuttans Mamma skrev 2010-08-14 12:03:10 följande:
    Hon skrev att hon tog med skottkärran och ÅKTE till bensinstationen så nog fan har jag läst..
    Hon åkte buss, utan skottkärran, till bensinstationen. Ingen bil.
  • Libbe7
    Läs om o läs rätt
  • DuBBeeL

Jag trodde detta var ett skämt, men sen såg jag vem som skrivit TS..

Till alla er som INTE tror att detta är sant - tyvärr så har ni nog fel...

• Purpurbräcka
    Var har du läst att hon tog med skottkärran? Mellan raderna?

När ANOF skriver "åkte" så kan det betyda nästan vad som helst (bil, buss, tåg, moped, åkgräsklippare, bobbycar, berg-och-dal-bana...). Man ska inte ta någonting för givet!
  • Nenime

Haha, dagens roligaste inlägg=) Skottkärra i affären? Det är knappt man tror det är sant =)

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.