• ANOF

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

• Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • VirrAnna

Jag bara dör av skratt...Den här tråden är ju så kosntig och löjlig. Fruktansvärt och hysteriskt roligt iaf.

• FruSen
    ANOF skrev 2010-08-14 07:00:26 följande:
    Men jag HAR ju skrivit! Jag gick ini butiken och när jag kom fram till mjölken för att köpa smör så upptäckte jag att det var punktering. Jag ställde kärran uppochner och sa till personalen att dom skulle laga den. Dom vägrade att hjälpa mig och undrade varför jag hade kärran. Jag gick då därifrån och åkte till benisnmacken där jag köpte saker för att laga slangen, och sen åkte jag hem för att äta och hämta grannar och annan utrustning för att laga den. Sen tog vi oss ner till butiken och lagade och pumpade däcket medans personalen stod och gnällde. Sen handlade jag och när jag betalöa kom BC fram och sa att jag inte längre var välkommen tillbaka för att jag handlade "orimligt lite" med tanke på omständigheterna som innebar att dom fick använda stora resurser för att städa, ställa till rätta och annat påhitt.
    Hur länge lämnade du skottkärran? Det måste ju ha tagit minst en timme om inte mer om du var tvungen vänta på bussen, åka buss, handla på bensinmacken, åka hem igen, äta hemma och ta med grannar innan du kom tillbaka! Allt medans du lämnat skottkärran upp och ner vid mjölken där den mest troligt var mycket ivägen!
  • yuzz

Detta är ju bara löjligt!

(¯`°?.¸♥ ღSalsabeel 10/3-2007 & Ayman 23/8-2008ღ ♥¸.?°´¯) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄&
  • hotmamma

Detta är ju för roligt, vakna på halvdåligt humör men fick mig ett gott skratt efter att läst detta,,, Allvarlig, ska inte tråden ligga i sandlådan??

Om det inte var du eller någon annan måste det varit jag
  • yuzz
    Carr0n skrev 2010-08-14 10:37:51 följande:
    Hon måste ju skämta! Sitter säkert och asgarvar åt alla svar på denna roliga historia som gett henne så mycket uppmärksamhet...
    Ja det tror jag med. Helt klart!
  • HäxanSurtant3
    yuzz skrev 2010-08-14 10:30:01 följande:
    Detta är ju bara löjligt!
    kan hålla med men uppenbarligen tycker folk detta är oerhört roande.Vi har alla olika humor.
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Samsmamma
    hotmamma skrev 2010-08-14 10:32:40 följande:
    Detta är ju för roligt, vakna på halvdåligt humör men fick mig ett gott skratt efter att läst detta,,, Allvarlig, ska inte tråden ligga i sandlådan??
    Det är ju det som är så skrämmande... gör en googlesök på familjeliv och ANOF, så får du se hur många såna här trådar hon skapat. Och vad jag förstår är det faktiskt på riktigt.
  • yuzz
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-14 10:45:38 följande:
    kan hålla med men uppenbarligen tycker folk detta är oerhört roande.Vi har alla olika humor.
    Ja det är klart vi har, men det var inte riktigt det jag syftade på.
  • Boel1

Rolig tråd...
    Jag och min man har haft butik. Vi hade inte accepterat att någon gick in men skottkärra i butiken! Och skulle någon lämna den upp och ner mitt i butiken hade vi antagligen burit ut den tills ägaren kom tillbaka. Men inte hade vi stängt av någon att handla, vi hade många kunder som var knepiga, en äldre dam som var kleptoman bl.a, men hon fick väl komma, man fick övervaka henne lite extra bara.
     Och TS, om du menar att du sa åt butikspersonalen att laga kärran, lämnar den i butiken en lång stund, så måste du förstå att det var besvärligt för personalen!
     Fast jag kan ju inte heller låta bli att fundera över om det här verkligen har hänt...låter väldigt konstigt...

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.