![sumpbäver](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
-
Då kan man ju ta och vända på resonemanget och säga att det är ingen som mår dåligt av att inte få halalslaktat kött heller, det kan de äta hemma. På förskolan (tycker man ska räkna in alla skolgrader) kan det serveras ett kött alternativ och ett vegetariskt. Om det råkar vara fläsk en dag kan ju de som inte äter det äta av det andra alternativet?Bonanza skrev 2010-08-12 20:03:49 följande:Men vad är det för hänsyn att visa? Det är ingen som mår dåligt av att inte äta fläsk på förskolan, så vad är det man ska ta hänsyn till då?
Jag tycker att man kan visa hänsyn åt båda håll, men som jag skrev innan så känns det lite som att du har agg emot just fläsk? -
Hmm, jag tycker iof att det skulle vara bra med ett nytt parti som inte låg i de vanliga blocken som kom in och rörde om i dödköttet lite grann. Men jag kan inte säga att jag imponerats av SD på något sätt så jag röstar Nej.
-
Du kan gå ur kyrkan..Mandi74 skrev 2010-08-12 23:00:20 följande:Är det därför vi betalar kyrkoskatt och har kyrkoval?
-
Jag röstade ja
De har en del bra åsikter och argument som jag vill ska få läggas fram i riksdagen. Jag vill ha in dem, men vet inte om jag ska rösta på dem själv. Korkat - jag vet!
Men jag känner inte hela deras agenda.... Kan man lita på dem liksom.... -
Jag litar mer på SD än de andra falska smilfinkarna.Viccy skrev 2010-08-13 07:04:08 följande:Jag röstade ja
De har en del bra åsikter och argument som jag vill ska få läggas fram i riksdagen. Jag vill ha in dem, men vet inte om jag ska rösta på dem själv. Korkat - jag vet!
Men jag känner inte hela deras agenda.... Kan man lita på dem liksom.... -
Jag känner också mer för dem, än för andra. Men...sumpbäver skrev 2010-08-13 07:27:55 följande:Jag litar mer på SD än de andra falska smilfinkarna.
-
Inga men, kör hårtViccy skrev 2010-08-13 07:30:14 följande:Jag känner också mer för dem, än för andra. Men...
Kan det förövrigt bli värre än vad det är nu i Sverige? Svar: Ja, om de etablerade får fortsätta styra utan någon som håller efter dom.
Det aviseras ju redan nu om sänkta pensioner. Brotten stiger i en rasande takt, men man hör inga förslag på åtgärder från de etablerade. Vi ligger t.ex nu som nr: 2 i våldtäktsstatistiken i världen osv. Allt i takt med att invandringen stiger. -
I know.sumpbäver skrev 2010-08-13 07:39:01 följande:Inga men, kör hårt
Kan det förövrigt bli värre än vad det är nu i Sverige? Svar: Ja, om de etablerade får fortsätta styra utan någon som håller efter dom.
Det aviseras ju redan nu om sänkta pensioner. Brotten stiger i en rasande takt, men man hör inga förslag på åtgärder från de etablerade. Vi ligger t.ex nu som nr: 2 i våldtäktsstatistiken i världen osv. Allt i takt med att invandringen stiger.
Jag ska tänka på det, men alltså jag känner till och med invandrare som tänker rösta på SD. Så de kan ju inte ha helt fel :) -
Jag med, flera faktiskt.Viccy skrev 2010-08-13 07:43:56 följande:I know.
Jag ska tänka på det, men alltså jag känner till och med invandrare som tänker rösta på SD. Så de kan ju inte ha helt fel :)
Läste nyss att det anmäldes ca: 1100 våldtäkter bara i jun-jul, en ökning med 25% mot föregående år. Vad är det som händer i gamla Sverige egentligen? -
Jag vet inte vad som hänt med Sverige... men jag sörjer djupt!sumpbäver skrev 2010-08-13 07:49:45 följande:Jag med, flera faktiskt.
Läste nyss att det anmäldes ca: 1100 våldtäkter bara i jun-jul, en ökning med 25% mot föregående år. Vad är det som händer i gamla Sverige egentligen?
Kanske borde göra som finnarna och reglera invandringen MEGAmycket! Eller Island! Det finns ju faktiskt andra länder än Sverige som kan hjälpa de som behöver. Vi behöver ju inte ta hand om ALLA liksom!
Visste du att en kommun i Sverige tar emot fler asylsökande per år än HELA USA och Kanada gör tillsammans!