Inlägg från: Gung Ho |Visa alla inlägg
  • Gung Ho

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Hmm, jag tycker iof att det skulle vara bra med ett nytt parti som inte låg i de vanliga blocken som kom in och rörde om i dödköttet lite grann. Men jag kan inte säga att jag imponerats av SD på något sätt så jag röstar Nej.

• Gung Ho
    Mandi74 skrev 2010-08-12 23:00:20 följande:
    Är det därför vi betalar kyrkoskatt och har kyrkoval?
    Du kan gå ur kyrkan..
  • Gung Ho
    Joppis skrev 2010-08-16 20:34:50 följande:
    Man ryser nästan av ditt vänstertänk. Tack och lov så kommer vi inte ha nån röd/grön smörja i följande 4 år...
    Det kan vi bla tacka Alliansens bästa valarbetare för: Mona Sahlin Skrattande
  • Gung Ho
    sumpbäver skrev 2010-08-21 01:48:15 följande:
    Jaha då har slutspurten inför valet börjat. SDs hemsidor är hackade, valstugor blir vandaliserade, rutor krossade. 99% chans vänsterslödder.
    Det brukar vara så när dylikt händer.
  • Gung Ho
    Happiness skrev 2010-08-22 19:48:19 följande:
    Haha klart dom inte ska in i riksdagen...och det kommer dom inte heller för svenska folket vill inte ha ett invandrarfientligtparti där.
    Tror de har ca 50% chans.
  • Gung Ho
    daddybear skrev 2010-08-24 21:52:53 följande:
    arbeit macht frei är deras ultimata lösning på allt!!!
    Goodwins lag slår till igen!! Skrattande
  • Gung Ho
    sumpbäver skrev 2010-08-27 17:48:28 följande:
    Min slutsats är att massinvandringen stället till enorma problem. Förövrigt har jag för länge sedan tröttnat på åratal av flummiga förklaringar. Det ser ut som det gör, och ingen har några lösningar.
    Även om jag tycker att man skall anpassa invandringen till en nivå som vi kan hantera (dvs se till att de ärliga människor som vill skapa sig en ny framtid får en ordentlig chans (och 'skjuts' ut) i samhället) så betyder det inte att jag tror att SD är rätta partiet att göra detta på ett bra sätt.
  • Gung Ho
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-27 21:33:43 följande:
    Lustigt då att det finns flera muslimska demokratier...
    Utan att hålla med om att Islam per definition är diktatur så är ju antalet demokratiska muslimska länder ganska lätträknade, och jag har för mig att de hamnar ganska lågt på diverser demokratiindex (knappt inkvalande till understa gränsen om jag inte missminner mig).
  • Gung Ho
    sumpbäver skrev 2010-08-27 22:37:50 följande:
    Vilket är det rätta då?
    Tror inte att det finns ngt. Partier som vill vinna valet vågar inte ta i frågan med tång pga rädsla att bli anklagade för att vara rasister av pk-vänstern.
  • Gung Ho
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-27 22:43:06 följande:
    Mmmm,

Världskarta som visar demokratiindex (2008)
    █▌ Funktionella demokratier
    █▌ Demokratier med anmärkningar
    █▌ Hybridregimer
    █▌ Auktoritära regimer
    Exakt..jag har studerat demokratifrågor ganska ingående i samband med studier av konfliktbeteende. I samband med detta så gick det inte att undgå att Islam och demokrati inte verkar spela i samma liga.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?