• milk and honey

Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar

En tråd för oss som fått våra efterlängtade bebbar, vi som är runt 40, här kan vi snacka bebiskräk, framsteg, trots och annat som hör till barn
    Hoppas vi blir ett gäng

Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-29 19:38
    www.familjeliv.se/Forum-3-365/m53707962.html

Bebbelistan
  • Svar på tråden Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar
  • oceanney
    VildVittra skrev 2011-10-20 14:45:27 följande:
    [email protected] på facebook

skriv >FL i kommentar så jag fattar
    Gjorde en vänförfrågan på FB. Vet ej om det var rätt? Har inte förstått det här med FB-grupper riktigt. Skrattande
  • VildVittra
    oceanney skrev 2011-10-22 21:58:07 följande:
    Gjorde en vänförfrågan på FB. Vet ej om det var rätt? Har inte förstått det här med FB-grupper riktigt. Skrattande
    har inte fått den tyvärr
    Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Alexander 22 augusti -11
  • oceanney
    VildVittra skrev 2011-10-23 09:47:31 följande:
    har inte fått den tyvärr
    Jodå, för du godkände mig Skrattande

Trasslar nu med milk and honey som förhoppningsvis kan bjuda in mig i FB-gruppen Solig
  • VildVittra
    Anetha skrev 2011-10-28 15:25:01 följande:
    Gjorde en vänförfrågan på FB
    fixat
    Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Alexander 22 augusti -11
  • Vanja

Hur kommer man med i gänget här? Är tråden aktiv?
    Är 40 (plus en vecka) har en flicka på nästan 3 år och även PCO, så vi försöker inte ens utan hjälp. Har kört med Puregon stimulering ett tag, börjar fundera på IVF. Fick ett sent MF för ett år sedan, nu börjar kännas ganska tungt detta...har ni några tips/erfarenheter om IVF? Vi går på ST Görans i Stockholm, men jag känner mig rätt osäker på om jag pallar med ett år till av detta. Vi har dessutom precis köpt ett radhus och har inte särskilt mycket överflödande pengar att hosta upp till IVF, och jag skulle vilja sadla om, börja plugga till socionom innan jag blir för gammal. Samtidigt som jag vet att tiden springer iväg och jag skulle hemskt gärna vilja få ett barn till och framförallt ge min flicka ett syskon...många känslor och motstridiga tankar

• milk and honey

Hej hej.. gå in i min första tråd där aktiva mammor pratar graviditet och annat.. här har alla fått och har nästan aldrig tid att vara..
    de finnsen länk längst upp :)

Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
  • huldaskarin

Hej alla! Nu har vårt underverk anlänt!  Den 12 november föddes vår efterlängtade Max. Efter ett långt och utdraget förlossningsarbete blev det till slut kejsarsnitt men allt gick bra och han är såklart världens sötaste bebis med en otrolig matfriskhet. Nu kommer man knappt ihåg hur livet utan barn var 

Svar på tråden Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar