VildVittra skrev 2011-08-29 18:19:52 följande:
De är änsålänge äldigt coola =)
Sjuåringen rusar hem från skolan och in i vårt sovrum för att kolla sin lillebror som han säger är såååååå söt =)
Tösen på 16 månader säger mest -där!!! och pekar på Alexanders kind lite lätt.
Än funkar det väldigt bra men fråga mig igen om 2 veckor när allvaret börjar och jag ska få i väg barn till skola och förskola medans Alexander skriker TUTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varje morgon hahahhahaha.
Jaja vi lär oss nog =))))

sjuåringar är ju för söta och lilla tjejen som blivit storasyster kommer få en toppen lekkompis så snart lillebror kan sitta upp ! Hade tätt mellan mina två killar och ja, visst var det intensivt men det har varit toppen med två som leker ihop jämt.
000000 ( hur många var det nu

? Välkommen, alla får plats! Grattis till Sofie och en fin förlosssning. Du har också ett gäng ganska tätt ser jag. Man behöver iaf inte fundera på vad man ska hitta på de närmsta 18 åren
Jag var säker på att vi var klara efter Hanna....men jag har börjat fundera på ett syskon. Vill dock inte ha jättetätt igen så vi ligger nog lågt med verkstan ett tag till. Vill att storebror ( den yngre) ska gå klart åk 9 innan ev graviditet. Han behöver mitt stöd och min förra graviditet var jag ganska mkt sjuk så vi väntar lite till så jag kan finnas där för honom det här året.
Hur är era småttingar i tempramentet?? Hanna har varit världens coolaste tills nyss, my god vilket humör hon har :-S