• milk and honey

Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar

En tråd för oss som fått våra efterlängtade bebbar, vi som är runt 40, här kan vi snacka bebiskräk, framsteg, trots och annat som hör till barn
    Hoppas vi blir ett gäng

Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-29 19:38
    www.familjeliv.se/Forum-3-365/m53707962.html

Bebbelistan
  • Svar på tråden Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar
  • Mysmamma70

1140 är inte mycket det heller, underbart att allt gått så bra min systers son vägde 800 g när han föddes och idag är han en synnerligen välväxt tioåring!

• oceanney
    Mysmamma70 skrev 2011-09-01 17:24:45 följande:
    1140 är inte mycket det heller, underbart att allt gått så bra min systers son vägde 800 g när han föddes och idag är han en synnerligen välväxt tioåring!
    Herregud vad jobbigt! 1100 och 800g är ju ingenting. Vad skönt att det gått bra i bägge fallen! 

Anetha Kul med uppdatering och att Jim tjockat på sig så bra. Hur går det med längden? Du var ju lite orolig ett tag?
  • Anetha

Han är 70 cm lång nu. Vet som läkaren berätta att längden brukar de komma i kapp vid 4 års åldern.
    Går framåt för honom och älskar sin lära gå stol så när han går så har vi inga saker i vägen för honom. Han skrattar så gått.
    När jag håller honom då går han och det går fort fram då och får se när han börjar gå efter bord o det som han kan hålla sig i.   

• Anyah

Hej på er!
    Här kommer ett livstecken från mig. Jag är inne och läser men är dålig på att kommentera.

Lilleman växer i alla fall och frodas och vi har haft en fin sommar. För tillfället packar vi för fullt här hemma. Vi har nämligen köpt ett hus Glad. I oktober går lfyttlasset.

Här kommer en bild på Erik som är 6 1/2 månad nu

• Fiola
    Anyah skrev 2011-09-16 10:00:18 följande:
    Hej på er!
    Här kommer ett livstecken från mig. Jag är inne och läser men är dålig på att kommentera.

Lilleman växer i alla fall och frodas och vi har haft en fin sommar. För tillfället packar vi för fullt här hemma. Vi har nämligen köpt ett hus Glad. I oktober går lfyttlasset.

Här kommer en bild på Erik som är 6 1/2 månad nu

Såååå söt. Se ut att vara en glad liten pojk. Grattis till  huset.
  • MPson

Hej

Är 41 år och fick mitt tredje bar i tisdags. Han föddes med planerat snitt och vi är fortfarande kvar på BB i lyckobubblan!!

Ok att joina er?

• VildVittra

Hej MPson och mega grattis.

Får vi höra mer sen om förlossningen och så ? (kejsarsnitt och ALLT)
    Som "ny" mamma själv är man väldigt nyfiken hur det gick för er....allra helst eftersom vi skulle ha fått kejsarsnitt själva men bebisen hade andra planer =)

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Alexander 22 augusti -11
  • bojji07
    MPson skrev 2011-09-22 11:47:08 följande:
    Hej

Är 41 år och fick mitt tredje bar i tisdags. Han föddes med planerat snitt och vi är fortfarande kvar på BB i lyckobubblan!!

Ok att joina er?
    Grattis!!!
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • Gladabarnensmamma
    MPson skrev 2011-09-22 11:47:08 följande:
    Hej

Ok att joina er?
    Grattis!
Svar på tråden Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar