milk and honey skrev 2011-07-28 15:05:40 följande:
Hallå halli i sommarvärmen
Sitter här och väntar på att lilleman ska vakna, snart får jag nog väcka honom för han har sovit i två timmar nu så de blir väl katastrof ikväll..
Gubben jobbar kväll denna veckan och de känns sisådär

, men får väl vara glad att han har jobbet kvar, eller kvar för efter vecka 34 kan de vara över.. och själv har jag ju inget jobb heller .. blääää suger fett som mina tonnisar säger...
Men iaf..
Vi åker ju som jag skrivit tidigare till Turkiet i september och nu är min fråga till er beresta med småbarn..
Hur sjutton får man plats med badblöjor och vanliga blöjor.. för de har väl inte libero i turkiet???
Jag fattar INTE hur vi ska få plats med allt en då 17 månaders behöver i två väskor där även min och min mans kläder ska få plats
Ge mig tips snälla ni.. kram från ett varmt men mulet Västerås..
Jg och Hannes var iväg i 2 veckor och då hade jag kläder till honom i en weekendbag och kläder till mig i en stor ryggsäck.... Jag hade klarat det lätt med en vanlig resväska inkl blöjor, sedan behöver man inte så mycket kläder när man åker till värmen, 3-4 ombyten och så får man skölja upp på rummet om det blir smutsigt och man behöver mer....