• milk and honey

Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar

En tråd för oss som fått våra efterlängtade bebbar, vi som är runt 40, här kan vi snacka bebiskräk, framsteg, trots och annat som hör till barn
    Hoppas vi blir ett gäng

Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-29 19:38
    www.familjeliv.se/Forum-3-365/m53707962.html

Bebbelistan
  • Svar på tråden Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar
  • bojji07

Mamma linder: Många kramar!!!

Happyme: Hoppas Hanna kryar på sig snart.

Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • oceanney
    Happyme skrev 2011-07-21 18:21:13 följande:
    spammar....

Har legat med Hanna på sjukhus för en ful urinvägsinf. nu väntar utredning med mindre roliga undersökningar. Kanske är det det som spökat da hon ökat lite lite i vikt. Ja man går ju omkring med hjärtat på utsidan för sina småliv. Alltid ngt att oroa sig för.

..förlåt för neggoinlägg.. det här är småsaker om man ser sig omkring men just idag kände jag mig ledsen.

p.s så söta bebisar ni har!
    Ens älskade dotter på sjukhus är inte småsaker! Hoppas hon kryar på sig snart! Hjärta
  • Mysmamma70

Kram till MammaLinder och Happyme!

• Happyme

Tack snälla ni för omtanke,  det värmer {#emotions_dlg.flower}

Har fått komma hem nu men fick åka tillbaka ganska omgående då hon fick en reaktion mot penecillinet hon skulle äta ( fick ett annat intavenöst på sjukhuset) , ser ut som en prickig korv min lilla tjej.
    Så nu klassas hon som pcallergiker till motsatsen är bevisad via utredning.
    Just nu känns det sådär att sätta sig på planet och åka till andra sidan jorden  på onsdag ....
    Men hon är iaf mkt piggare och helt feberfri så ngr dagar till så hoppas jag vi är på banan igen .
    Och snälla ni håll tummarna för att hon inte får tillbaka uvi när vi är på resande fot!

vinkvink

• Teskedsmamman
    mamma Linder skrev 2011-07-21 09:23:12 följande:
    Gick inget bra idag ett Ma ska tillbaka nästa installera för en koll finns det inget då blir det tabletter och ut med det
    Nej! Stackare... beklagar det hela...
    Grabbmorsan med 4 killar ☆ www.teskedsmamma.se
  • Teskedsmamman
    Happyme skrev 2011-07-22 16:43:31 följande:

Har fått komma hem nu men fick åka tillbaka ganska omgående då hon fick en reaktion mot penecillinet hon skulle äta ( fick ett annat intavenöst på sjukhuset) , ser ut som en prickig korv min lilla tjej.
    Just nu känns det sådär att sätta sig på planet och åka till andra sidan jorden  på onsdag ....
    Men hon är iaf mkt piggare och helt feberfri så ngr dagar till så hoppas jag vi är på banan igen .
    Och snälla ni håll tummarna för att hon inte får tillbaka uvi när vi är på resande fot!

vinkvink
    Nä fy vad tråkigt, men jag hoppas att ni kommer tillrätta med det nu... jag är allergisk mot Immacellin (? tror det stavas så) men kan äta t ex andra penicillin...
    Grabbmorsan med 4 killar ☆ www.teskedsmamma.se
  • Happiness
    mamma Linder skrev 2011-07-21 09:23:12 följande:
    Gick inget bra idag ett Ma ska tillbaka nästa installera för en koll finns det inget då blir det tabletter och ut med det
    Även jag beklagar. KRAM
    Axel -03 och Sofia -11 mina fantastiska barn!!!!!
  • oceanney

vinkvink
    Skulle ni till USA? Har ni bra reseförsäkring (medicinsk)? Jätteviktigt i USA eftersom man kan bli helt ruinerad annars.
  • milk and honey

vinkvink
    kram happy me.. 
    Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
  • Happyme

Tack snälla för kramar ! Det gör så gott när man känner sig nere och orolig.

Oceanney: Ja vi ska till USA och att försäkringarna är i ordning kollade vi noga när vi var över i våras..då hade hon precis haft en dubbelsidig öroninflammation lillskruttet. Tack iaf för påminnelse för visst kan man bli ruinerad på sjukhus i usa

Tesked: Trist att vara allergisk mot mediciner som kan bli väldigt viktiga vid en infektion. Jag hoppas jag det blev kortslutning i immunsystemet tillfälligt denna gång för renodlade pc ellergiker är ju inte jättevanligt. Det lär ju visa sig vid utredning.

Idag känns det  mest som man är bedövad av hur fruktansvärd ond mänskligheten  kan vara när den är som allra svartast

Svar på tråden Runt 40 tråden fortsätter här för de som fått sina bebbar