emi skrev 2010-07-27 16:09:44 följande:
Vi behövde inte fundera alls för vi visste redan vilken vi ville ha. Med Emil hade jag en Ora kombivagn och en Emmaljunga Cerox. Sålde Oran förra sommaren och nu har jag satt ut ceroxen till försäljning. Duo edgen är stor och otymplig, väger ca 20 kg men jag är medveten om det och helt nöjd med det. Bor på landet så jag vill ha en stor och stadiig vagn som tar sig genom leran och snöslasket utan problem
Jag tror nog att vi skulle ha kunnat få den tidigare om vi velat men tyckte inte at det var nödvändigt då babyn kommer först i januari och vi vill hinna se de nya ygerna oxå ifall vi vill byta. Men börja kolla lite vagnar du för om man inte vet vad man vill ha så är det en stooor djungel att ta sig igenom

Helt kanon! Bra körförmåga är ju bland det viktigaste (det är ju liksom det den är till för) - så på landet förstår jag att man absolut vill ha en stabil och körsäker modell! Skönt att ni visste vad ni ville ha
Det var ju helt perfekt att ni kunde få den där dealen då, att få vagnen i oktober med möjlighet att ev byta tyg! Kollade in den ni valt, och den såg superfin ut! Både modell och färg
Jo jag har insett nu att det nog börjar bli dags att kolla runt lite i djungeln... Har kollat en del på nätet nu sista dagarna. Svårt men ganska kul faktiskt!