toksnippa skrev 2010-08-01 09:33:05 följande:
Apropå mammakläder så tycker jag
Nelly.se har en hel del fint, har shoppat en del därifrån och även fyndat på rean på H&M och P.OP.
Ser att ni spanar vagnar o babyskydd,, rena rama djungeln. Jag är redan inställd på Teutonias tre hjuliga, babyskydd finns ju så de passar vagnen med men alla vänner säger att man knappt utnyttjar det. Men Teutonia funkar ihop med Akta Graco, och det är det babyskyddet vi ändå funderar på.
Såg en Brio Go häromdagen på semestern, tyckte liggdelen inte satt ordentligt (eller så gjorde den inte det just på denna vagnen när jag såg den) - bebisen skakades runt där. Lillfis!
Är hemma o tvättar o packar om, snart beger vi oss på en sista tripp till storstuga med resten av min familj med respektive osv. Hoppas ni har det gott!!
Tack för tipset om
nelly.se! Ska kolla in den sidan.
Ja djungel var ordet... Teutonia har flera fina varianter har jag sett! Trehjuling har jag hört tvp saker om; dels att de lättare välter, dels att dom är jobbiga om man kör dom i trappor, ramper etc - vet du ngt om det? Har du testat att köra en sån?
Menar du att liggdelen inte satt på ordentligt på chassit, eller att liggdelen var vinglig på Brion? Att den sitter på chassit ordentligt det har jag testat noga

Men om den är vinglig att köra med en bebis i, det vet jag inte. Har inte hört ngt om det i vart fall.
Ha det bra på er lilla tripp!