• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Lofot skrev 2011-04-04 14:07:22 följande:
    Jag vet inte alls när min ägglossning är denna gången... Enligt fl så ska den va typ nu, men enligt mitt kiss  och älstickorna så är det verkligen inte alls på det sättet.

Är så orolig att jag aldrig kommer få behålle ett enda litet frö, då de inte velat stanna de två förta gångerna...
    Rynkar på näsan
    Jodå, du ska se att vi kommer att få behålla nästa frö som kommer....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-04 14:12:54 följande:
    ja det är en evig väntan... å det kommer aldrig när man tror... mitt tips är att ha sex fast man inte får utslag på ältesterna... iaf var tredje dag om man inte orkar varannan... jag fick aldrig utslag på mina ältester i januari men plussade ändå fint 2/2..
    Hur går det för dig, gumman? Känns det lite bättre nu eller är det lika pissigt? *kramar om*
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-04 14:51:09 följande:
    Det är lite upp och lite ner... på ett sätt är det bättre för jag ser lite framåt nu.. och vill försöka igen... men ofta när jag går in i systertråden så får jag sååå ont i magen och blir ledsen.. jag skulle ju vara där nu! :´(

Å ni med.. det kommer ofta tankar som...."idag skulle jag varit 13+1...."

BLÄ!

Men absolut...det går åt rätt håll.. men man blir ju fysiskt påmind hela tiden av blödningen..
    Ja, jag vet ju precis hur det är...  Bortsett från att jag aldrig har sett hjärtat slå eftersom jag vid det första missfallet inte gjorde nåt vul.

Men du, jag var ju hos gyn i fredags och innan jag hann rabbla upp min ramsa om allt jag ville kräva så sa han att vid nästa plus får jag Trombyl o progesteron på stuberten. Har du sagt till om det du med? Gör det pronto annars...

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-05 07:18:26 följande:
    Ohh ja jag hatar ju tant röd, hon ska inte komma till nån av oss ju.

SoMa ingen äl? Borde snart bli stegring tycker jag,
    Ingen stegring så långt ögat når... Kroppen tycker kanske inte att jag ska försöka så snart igen? Gråter
    Hur mår du idag?

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-06 10:23:52 följande:
    halloj brudar..  jag blöder än, räcker det inte nu?

Hur går det för dig Pixan med plus/icke plus och mens?

Här har jag åkt på jordens förkylning också.. Sambon var däckad förra veckan och jag trodde jag skulle klara mig... å det gjorde jag fram ngra dar efter jag började äta antibiotikan...

Hah.... igår sa jag åt en kompi att "min förkylning redan börjar vända...." JAG TAR TILLBAKA DET!!

Frossade som en galning i soffan igår kväll, tog alvedon och somnade och i natt har jag haft så ont i kroppen/tung i kroppen att jag KNAPPT kunnat vända mig alls! Helt sjukt!
    Har gjort slut på en halv toarulle med papper och huvudet pulserar så fort jag rör mig...

Jag tror inte jag har varit såhär förkyld sedan 2006 när vi skulle åka till Prag, jag och exet.. ögonen rinner konstant, det är väl stopp i alla kanaler.. hahah! Då slutade det med en ögoninflammation också....jag hoppas vid min gud jag slipper det nu för det är inte särskilt sexigt...

Anders var lite rolig igår kväll i soffan..."du har sådär blanka ögon...typ... ohhh she want´s me!" I don´t think so! Hahah! Jag tror sexförbudet börjar tära på honom, sjuk eller inte!
    Men stackare!!! Ska det inte vara nog med elände förutom blödningen? Fast jag tycker det låter influensaartat i kombination med kanske lite pollenallergi? Hoppas du kryar på dig snart... {#emotions_dlg.flower} 

Och sen tycker jag att du kan försöka ringa Carolinamottagningen här i Uppsala och se om de kan hjälpa dig, gumman... Hjärta Det är dit jag går och de är BRA där.

Krya-på-dig-kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-06 13:45:31 följande:
    Näe har inga problem med pollen...hade som yngre... ögonen kliade inte utan bara rann i samma takt som snoret... jag brukar kunna bli så när jag blir riktigt förkyld...ni vet... man-cold...  :O

Ögonen är bättre sålänge det inte blir stopp i snoken! =)
    Skönt att det inte är pollen, fast brukar du ha ont i kroppen o massa feber vid vanlig förkylning också? Förvånad Stackars dig...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-06 15:52:56 följande:
    Näe det brukar jag inte... Sambon har haft lika... Nått elakt verkar det vara. Sängen och iphone är guld! :)
    Jaaa och lite filmer/serier också kanske? Måtte du bli frisk snart!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-06 21:30:26 följande:
    Måste  bara säga att det nog ser lite lovande ut, än så länge, för mig när det gäller blödningarna. Äl har nu varit, o än så länge inget blod! =) Hoppas det håller i sig till bim, eller förresten, inte då heller, hellre ett plus!

Kram på er fina tjejer!!
    Åhhh, spännande! När är BIM? Ja, ett påskägg med ett plus skulle väl inte sitta fel? Håller tummarna för dig, gumman! {#emotions_dlg.flower}

Kram!!!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3