Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Är nån snäll o lägger in mig på BIM runt 20 apr? Vet visserligen inte ens om jag får ny äl snart, men måste försöka vara lite positiv, på't igen ba'
Är nån snäll o lägger in mig på BIM runt 20 apr? Vet visserligen inte ens om jag får ny äl snart, men måste försöka vara lite positiv, på't igen ba'
Tack gumman! Ja, det är rätt pissigt just nu... Men det finns alltid de som har det värre.
Kramar
MissT, håller tummarna för dig!! Nu kommer det att gå bra ska du se...
Kram
Hörrni brudar, jag vet att det känns totalt nattsvart för många av oss (tillhör verkligen den skaran själv i detta nu), MEN jag är likväl fast övertygad om att vi kommer att lyckas, så är det bara... Nu fortsätter vi kämpa tillsammans, OK?!
Och som vanligt kom inte hela inlägget med, j-a iPhone. *morr* Tusen peppkramar till alla!!!
Ja, det gör vi verkligen! Tur vi kan peppa varandra...
MCT, jag skriver här oxå... Blir så otroligt ledsen (och fysiskt illamående) för din skull!! Sällar mig till de andra gulliga tjejerna - vi finns här för dig!
Vad är det för orättvist skitliv det ska vara ibland??? Nu är jag så arg o ledsen för MCTs skull att jag ligger och gråter... Vad har vi gjort för att förtjäna detta??? Det finns iaf ingen Gud, det tror jag vi alla är överens om.
Gumman! Nu ska det vara fortsatt positivt imorgon...
Jag med, Ieaeva!