• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-03-26 07:56:06 följande:
    Godmorgon alla
    Ush hur går det MCT har du fått sova något?

Själv så blev inte mina test starkare nu, så det var som jag beräknat. Man kan på clearblue se ett svagt men tydligt plus samma styrka som i går. På testlagret kom det ett streck men svagare än de i går så jag tror jag får göra dig sällskap SoMa denna gång tyvärr.
    Det tror jag inte alls att du får! Jag håller tummarna för att Clearblue har mest rätt o inte Testlagret och så blir det INGEN mens samt starkare + imorgon, du får inte göra mig sällskap....
  • SoMa72

MCT, jag tänker också på er och skickar jordens största kramar med förhoppning om att det går så smärtfritt som möjligt imorgon.

• SoMa72

Ja, nu ska du få en ordentlig utredning, gumman och sen j-klar!!!

Styrkekramar

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-03-30 21:03:37 följande:
    Nja... Inget grattis än!! Håll bara dina tummar och hoppas...
    Kanske, kanske... Ska testa imorgon igen..
    KRAM!!
    Jag håller också tummarna! Har du hunnit testa än?

KRAM {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-03-31 09:10:45 följande:
    Ja... Och det var inget! Är väl bara att vänta och se... Men känns skumt att jag fått två positiva, ett denna och ett förra månaden och sedan dagen efter negativt... Jag har aldrig fått spökstreck förut? Så vad är detta två cp-test av fyra??

Hur mår du då??
    Jag hoppas att det dyker upp ett plus och ingen mens oavsett negativt test idag, den evige optimisten!

Har väl mått bättre, men jag ska absolut inte klaga, för jag tänker på andra (i den här tråden) som mår så mkt värre Hjärta och då är mitt ingenting i jämförelse....
    Är däremot riktigt nervös inför morgondagens besök hos gyn, tänk om äggstockarna pajat ihop totalt eller att allt inte är ute o jag måste skrapas osv, osv... Men vad f-n, nu är det bara att utredas och hoppas på att det löser sig så snart det bara är möjligt!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-01 11:34:44 följande:
    Så varit på vul och hormontabletterna har verkligen hjälpt, Slemhinnan var idag redan 8,5 mm fast jag slutade blöda i förgår. Så det verkar vara bra förutsättningar att Slemhinnan kommer upp i 10-12 mm. Sen äggblåsorna hmm där var fyra idag oxå och de låg mellan 10mm -11mm så jag ska spruta i tre dagar till sen dit på måndag igen då trodde hon att de skulle vara runt 17 mm. Känns konstigt har ju bara sprutat i fem dagar och precis blött ut mf. Och nu ska det snart vara dax för äl hmmm
    Åh, vad bra att hormontabletterna hjälper! Skönt att äl drar igång igen!
    Undrar hur det ser ut för mig med äl osv, men det får jag väl svar på i em...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Jag gör som MCT och hoppar in under henne, har ju inte sett röken av nån äl än iaf... Rynkar på näsan

Kram på er alla! Hjärta

BIM APRIL

9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - Leaeva (3 mf och ett x)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    SoMa72

♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Uj, jag gör om och gör rätt... :-P Missade att MissT var med.

BIM APRIL

9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - Leaeva (3 mf och ett x)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT
    SoMa72

♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3