• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-04-13 16:05:06 följande:
    Haha japp jag e så likadan :) neg på testen en vecka innan Bim och det är totalt kört tror man :))
    Hehe, ja herregud! Vad ska man säga? Tur jag hade symptom innan, ifall jag börjar inbilla mig fler som inte är "på riktigt" ändå.... Hur fort dyker biverkningarna upp förresten?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-13 16:38:29 följande:
    Snabbt :( första gången jag använde crione så trodde jag att jag var gravid för jag fick symtom. Jag fattade liksom inte att det var crionen. Då förklarade läkaren att det var nästan omöjligt att få symtom bara några dagarefter Ägglossning för det tar ju tid för ägget att fästa. Och symtom får man av hcg, då jag inte blev gravid så menade hon på att crionen kan ge hemska biverkningar. Hmm jag tycker inte de är så farliga men visst ömma bröst och halsbränna är vanligt.

Jag vill testa nuuuu fy vad länge det känns till den 20 :( Ush en hel vecka blää

Hoppas att det sig för oss nu, en liten julklapp
    Jaha ja... Fast jag hade ju som sagt symptom redan innan Crionen, men tycker redan idag att de känns värre så då vet jag att det beror på progesteronet. Men inte får man väl iaf falska plus av den? Förvånad

Jättelänge till den 20:e, men jag är här och underhåller dig o de andra under tiden! Hjärta Och vice versa förstås....

Ja, det vore så mysigt! Hoppas, hoppas!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Men pluppan då... Så länge du inte blöder finns det hopp o tänk om ägget fäste sent den här gången? Önskar sååå att du får ditt fina plus snart!

Kram

• SoMa72
    FruW skrev 2011-04-14 07:48:15 följande:
    Tack SoMa, skönt att du påminner mig om att hoppet finns där!! Ibland funderar jag på att ge upp barnplanerna i skaffa 20 katter istället.., eller får väl bli hundar då sambon är allergisk mot katt..

Vore enklare om man inte VILLE ha barn, då hade det här inte varit ett problem!
    Såklart jag påminner osv, det är mkt lättare att peppa andra än sig själv... Hjärta Haha, samma här, funderar på katt ibland, men där är det ju JAG som är tokallergisk, så det går fetbort. Får kanske nöja med med dammråttor annars? Drömmer

Håller med, men f-n, nån gång ska det ta sig för oss alla i tråden, så är det bara!! Undrar bara när?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-13 19:10:05 följande:
    Då blir det med morgonurinen imorgon! :)
    Uppdatering önskas tack? Vi är många som har blåhållt våra tummar för dig....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-04-14 00:29:45 följande:
    SoMa72 och leaeva: Jag testar gärna med er den 20:e. Den gången jag plussade var ju på BIM-3. Ska bli spännande! Om jag får ett plus ska jag lägga testet i ett påskägg och ge till sambon. Han kommer bli överlycklig i så fall.
    Härligt, då kör vi på det! "Bara" 6 dgr kvar att försöka genomlida då.... Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-04-14 10:59:13 följande:

Halloj!!

Spännande värre här inne... Jag vill också vara med att testa... när sa ni??
    Fortfaande ingen blödning... men inget posiyivt gravtest heller... Snaste mensen började 20 februari... Fick ju litet positivt utslag på gravtest den 30 mars sedan positivt äl test den 1 april... Testade senaste gravtest i måndags men negativt... Har nu ömma bröst och slemmiga gula flytningar...

Hoppas nu för oss alla att det blir en extra julklapp i form av ett bäbispaket!!

Kram och ha en fin dag!!

Ja, men nu SKA vi ju plussa, så många som möjligt! 20 apr testas det, dvs nästa onsdag...

Håller tummarna för att din kropp ska ge dig ett positiv test snart och sluta krångla så där! Hjärta

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-14 11:11:17 följande:
    Sex dagar kvar lååånnggg tid

SoMa du får inte testa innan ( inte ens i smyg)
    Jag vet, hur låååååååååååååååååååång tid som helst, fast redan  mindre än en vecka kvar nu

Jag lovar att försöka att inte smygtesta...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-14 11:16:56 följande:
    Toknegativt test imorse och mens som ett brev på posten 2 timmar senare! :( Nåja, det betyder mens på dag 30, förhoppningsvis stabilt där så man lätt kan träffa ÄL nästa gång.. Har inte alls särskilt bra koll på ÄL, vilken dag efter mensens första dag bör man börja kolla? Håller massa tummar för er andra!!
    Och lider med MCT79.. :S
    Men dumma mens! Man kan väl börja kolla äl från dag 10, sen kan det visserligen dröja innan man får utslag, men bättre att börja tidigt än att riskera att missa den. 

Kram 
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-14 11:44:16 följande:
    Ha tror dig inte. På sön är ju det bara fyra dagar kvar för dig hmm jag tror inte ens att du kan hålla dig till på måndag ;)
    Tyst med dig, unge! Jag lovar ju att försöka låta bli, mer än så kan jag inte göra... Fast jag vet ju att jag har plussat så sent, så jag kommer bara att få minus ändå om jag börjar tidigare än onsdag. Och hur länge klarar DU dig från att testa då, va, va, va?!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3