• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-04-14 11:54:33 följande:
    Vad roliga ni är! Själv lider jag ju inte av nån testhysteri...alls.....typ.....de e´sant!

Lisa vad tråkigt med mensen! =((

Jag väntar fortfarande...på nått... haha... vet inte vad dock.
    Hade nyss en kille här från ett radonsaneringsföretag... snygg som f-n,... han får jobbet! Cool
    Gumman, du vet att vi håller tummarna stenhårt för dig, på alla sätt och vis! Hjärta

Håhå, schysst med en snygging, skicka hit honom vetja!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-14 11:56:08 följande:
    Hehe jag kan inte testa förrens onsdag för jag tog ju äl sprutan och den visar positivt till upp till dag tio efter sprutan. Hehe så du kan inte hålla dig ...hehe :)))
    Jo, jag ska verkligen försöka att inte testa innan, vet ju hur ledsen jag blir av ett minus och det blir garanterat ett minus om jag testar innan BIM-1. Nu ska du vara snäll! Tungan ute 
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-14 12:15:20 följande:
    Oh jag har nog glömt berätta att jag lämnade blodprover igår..... TOLV rör! Det sa schluuuurp på slutet! ;)  Vad kluven man är liksom, lite hoppas man att nått ska vara fel så det går att fixa men samtidigt vet man ju att chansen att lyckas är större om inget är fel.... kluven!

Jag hoppas iaf på Trombyl från nästa plus! Sen självmedicinerar jag med Albyl innan... sådeså.

Men för att bli gravid måste man ligga och fasen vet vad som hänt på den fronten... har han ångrat sig eller ligger det nått djupare bakom? Måste nog prata lite i helgen... :(
    Hoppas de inte hjttar nåt utan att det ska räcka med typ Trombyl/progesteron
    Ja, kör på Albyl du, det gör jag med... Själv är bäste dräng!

Jag tror inte han har ångrat sig, men kanske att han får nån liten låsning när det skiter sig och han ser hur mkt du lider, sen lider han säkert själv oxå, även om det är värst för oss...Ingen fara där ska du se! Men ta ett litet försiktigt snack för säkerhets skull.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-14 11:56:08 följande:
    Hehe jag kan inte testa förrens onsdag för jag tog ju äl sprutan och den visar positivt till upp till dag tio efter sprutan. Hehe så du kan inte hålla dig ...hehe :)))
    Gumman, var illamående en biverkning också eller hur var det nu??? Jag mår iaf illa, är säkert Crionen....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-14 14:04:24 följande:
    Jo det är det jag tror... han sa nått när vi pratade med kuratorn i samband med cytotec/skrapningen att han könde sig skyldig för att "han" satt mig i den här situationen... så det är säkert som du säger... att det låser sig lite.. han vill ju inte gå igneom det här igen... lika lita som jag så..
    Nej och ingen ska behöva gå igenom sånt där elände... Men det ska inte bli ngn mer eländesgång för er, nästa gång du får plus ska du få en frisk bebis oxå!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-14 15:30:55 följande:
    Ni har väl sett detta tjejer? (cirkulerar på facebook...)  Skrattande

"Varning!!!! Flera kvinnor har blivit anmälda till djurrätten.. Det har kommit in meddelande om att de håller sin mus instängd och sitter på den.. Kom ihåg att alla djur har krav på luft och regelmässig motion...!! "
    Haha, underbar!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

En viss psykning?! Pfff, bara förnamnet...
    Jag har oxå ältester fr testlagret o mina verkar ju funka iaf...

Håller tummarna för oss alla!

• SoMa72
    got2b skrev 2011-04-15 00:09:02 följande:
    Jag testade med testlagrets stickor i februari och fick inte heller fullt utslag på dem. Hade ett par test kvar från billiga-tester och testade med dem också och fick fullt utslag. Kommer aldrig mer köpa äl-tester från testlagret. Dock gillar jag deras grav-tester mer. Med billiga-testers stickor ska urinet vara rumstempererat och det är ju lite drygt.

Jag har mått ganska dåligt idag. Haft ont i magen (magsäcken typ) och illamående. Och kissnödig har jag varit. Både i tisdags och idag. Har funderat på om det kan va nån form av urinvägsinfektion. Känns lite obehagligt när jag kissat färdigt. Brukar inte vara så här.

Nu ikväll när jag kom hem från jobbet så fick jag en brun flytning. Märkte lite skillnad i morse också men inte så jag tänkte mer på det. Kanske nid? Hoppas!!

Frågan är: Kommer jag kunna hålla mig från att testa? Glad Är också lite smått beroende... Fast jag är ju den som får börja längst från BIM. Måste hålla mig!
    Uj, hoppas att det inte är nån uvi på gång.... Hoppas oxå på nidis istället.

Ja, försök att inte testa alltför tidigt iaf, är dumt att ödsla test samt att bli besviken för ett minus som ändå kanske blir några dagar senare.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-15 07:18:46 följande:
    Bim i dag verkar det som, tog ett nytt test, snövitt det med.. Så maj här kommer jag!!

Håller tummarna för er andra, några plus u tråden vill vi ja i april!!
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, fast när du har fått plus tidigare? När har du fått dem då? Och som jag skrev igår, ägget kan ha fäst senare. Vill INTE att du ska få nån mens nu, du ska ju få plus! Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-15 10:21:41 följande:
    Jag har ju alltid blött först, sen tyckt att mensen varit knas o därför testat o då fått plus, så jag vet faktiskt inte..

Tack för pepp :)

Kram
    Ingen orsak, här peppas det vidare!

Kram
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3