• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-04-18 11:02:56 följande:
    Nej jag har inte halsbränna alls så tror inte det var någon biverkning. :)
    Håhå, då får vi hoppas på att min beror på nåt annat, för sån har jag nämligen av och till...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Jajamän... Fast då är jag kanske på BIM-1, kan vara för tidigt.
    Hur mår Du, gumman?

• SoMa72

Skönt att du mår bättre nu... Håller tummarna för ett plus för dig snart!

• SoMa72

Urk, upptäckte just årets första fästing som satt o mumsade loss i närheten av knävecket... Vedervärdiga lilla kryp - vad ska de finnas till för?!

• SoMa72
    MissT skrev 2011-04-19 07:55:20 följande:
    Usch fästingar är något jag verkligen inte gillar......hade gärna varit utan dem. Ja varför ska de finnas egentligen?
    Bra att du fick syn på den i alla fall. Jag fick tillfällig ansiktsförlamningen en gång och läkaren trodde då att jag fått borelia av en fästing men det var det inte...
    Usch, vad otäckt... Sa de vad det berodde på sen? Hoppas den inte höll i sig länge. Nej fy, borrelia vill man verkligen inte ha Foten i munnen
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-04-19 08:41:25 följande:
    Ja det var lite otäckt för det kom så plötsligt. Det visste inte vad det berodde på men den försvann ganska snabbt tack och lov. Såg inte direkt läcker ut när halva ansiktshalvan hängde
    Puh, tur det.... Nej, det kan jag tänka mig, men bortsett fr att man ser skum ut så är ju rädslan det värsta.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-04-19 08:52:13 följande:
    Ja det var det
    Det var många tankar som hann snurra i huvudet innan, under och efter undersökning av läkare......Är glad att det inte var något allvarlig och att jag såg ut som vanligt snabbt igen.

Hoppas att vi slipper en massa fästingar som kryper runt/sitter fast på oss i sommar.
    Ja, tänk att så små varelser kan sprida så mkt obehag omkring sig.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-19 09:04:30 följande:
    Usch, de är äckliga.. man borde nog masa sig till VC och vaccinera sig!
    Verkligen!!! Men krävs det inte att man går i flera år innan vaccinet är dugligt eller? Obestämd
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-19 12:44:21 följande:
    Hej tjejer!

Jag ska hälsa från tant Röd att hon är fullt upptagen med sitt besök hos mig, så hon har tyvärr ingen möjlighet att komma på visit hos er andra på länge, tidigast om så där 9 månader någonting kan hon hinna med..

Kram från mig o tanten
    Men skitkärring!!!! *morr* Då får hon efter den här gången inte besöka dig på ett år sen, minst! Hjärta

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3