• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-04-06 21:36:44 följande:
    Ohh Mimmi du har ju redan nästa vecka vad spännande :) kanske får ett litet påskägg tidigt :)))

Själv har jag vul igen i morgon och hoppas verkligen att Slemhinnan och äggen har växt som de ska så det blir ägglossningspruta i morgon, för vi ska bo på hotell hela helgen med massage och ansiktsbehandling på lördag sååå skönt bara längtar till en god middag, lite rödvin, sex och Ägglossning MYS
    Åhhh, hur gick det på VUL, gumman? Fast det har du kanske redan hunnit svara på? Jag försöker läsa igen sen igår...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-07 14:54:26 följande:
    MCT varför fick ni inte försöka vid denna äl?

Miss T skoj om vi har äl samtidigt mitt blir nog måndag/tisdag, skoj att peppa varandra till Bim :)

SoMa äl än?

Pixan hur går det för dig?
    Otroligt nog fick jag stegring på äl-testet igår, bra starkt, tjohooooooooooooooooooo! I tisdags var det ju helt blankt, ska hem nu o ta ett till... Skönt att kroppen verkar vara lite på banan igen.
    Blev iaf mys i lör, mån och igår, undrar om jag inte ska försöka "få till nåt" ikväll oxå? Obestämd :-P
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

En liten fråga, köpte album minor idag och på dem står det att man inte ska ta dem om man är gravid eller försöker bli??? Det är väl ok med 1/3?

• SoMa72

Tack tjejer! Jag kör på 1/4 fr idag, orkade inte klyva i tre delar :-P

• SoMa72

Man tar det för att minska risken för blodproppar o därmed missfall

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-08 14:30:18 följande:
    Hahah, *skickar lite energi till SoMa´s sambo!*

Vi har fortfarande sexförbud.....varför är det så att man vill ha nått mycket mer så fort man inte får ha det? haha! Avhållsamhet två veckor i vanliga fall hade inte varit något problem!
    Haha, ja det är synd om min "stackars" make... Han försökte verkligen förhandla bort gårdagskvällens "åktur", men se det gick icke! Cool Får se om han slipper ikväll o vi kör loss imorgon bitti istället, äl är nog över oavsett.

Det där är ju helt galet, är ju alltid så... Precis som (exempelvis) när man absolut inte får kissa på 4 h och man håller på att dö under tiden. Skrikandes
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3