• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åhh, vad gulliga ni är, tjejer!! Hjärta 

Skitglad, men förstås livrädd Förvånad Fast, nu j-lar ska det gå bra, 3:e gången gillt!!!

Bamsekramar på er! {#emotions_dlg.flower}

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-03-17 14:51:43 följande:
    Klart det ska gå den här gången! Det kommer bli en finfin bebis av det där lilla strecket.
    Det får vi verkligen hoppas....
    Nu undrar jag vad BF blir? Sätter jag sista mensens 1:a, dvs 15 feb, får jag 21 nov, men om jag sätter vad jag tror var det starkaste äl, dvs 04 mar (fast då lossade ju inte ägget ändå???), så får jag 24 nov? Nån gång mellan 21-24 nov då kan man tro
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-03-17 15:16:51 följande:
    Jag skulle nog lita mer på ÄL-datumet precis som Sugarrush skrev. Har blivit framflyttad en del varje graviditet (de har legat på mellan 39-45 dagar) eftersom BM gått efter mensens sista dag. Sista grav hade vi en diff på 16dagar mellan oss Förvånad Blir hellre bakåtflyttad senare vid VUL/UL än framflyttad så jag skulle nog räkna efter ÄL-dag när man ändå har koll på den. Jag kan tänka mig att du kommer få en del frågor om BF-datum när du berättar att du är gravid Glad
    Ja, då går jag på äl, fast ska jag då räkna från 04 el 05 mar? Hade ju starkare utslag 04:e än 03:e? och så släpper väl ägget ca 24 h senare? så kanske att jag räknar från 05 mar?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-03-17 15:51:59 följande:
    Ja 4 eller 5 mars låter ju rimligt. Jag skulle nog kört på 5 mars.
    Tack, då gör jag som du säger! Solig
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-03-17 16:12:58 följande:
    Om det nu är en dag för sent, så blir det en glad överraskning senare att ha gått lite längre än du trott!
    Vilket datum blev det nu då?
    BF 25 nov och då är jag i v 3+5  bara Förvånad 
  • SoMa72

Japp, nu är det början på det stora plusstimmet!

Tack för alla grattis! Är det nån snäll som orkar ta bort mig fr BIM i mars?

Kramar

• SoMa72
    Natur skrev 2011-03-18 06:29:08 följande:
    Jag är gravid!
    Men grattis!!!!!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3