• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Själv ska jag lyxa till med ett glas juice

• SoMa72

Synd att det inte var gott när du ändå fick ett glas.

Gulle dig! Jag hoppas oxå massor för din skull!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-03-15 20:15:12 följande:
    Lycka till i morgon SoMa, jag håller tummarna för ett fint plus för dig!!

Jag har gett upp för den här månaden, även om det är några dar till bim. Jag har blödit varje dag sen ett par dar innan äl, känns inte så troligt att ngt tar sig då! :( men jag knaprar mina stora äckliga tabletter o hoppas på resultat! Var o lämnade blodprov hos gyn i dag, skulle kolla hormonnivåer.. Ska bli spännande att se resultatet! Finaste syster min kämpar med, de fick remiss till Ivf idag, såååå glad för deras skull!! Nu blir det förhoppningsvis bebis :)

Kämpa på girls, nu måste det bli lite plus i tråden igen!! O tack ni redan plussade för pepp, det behövs alltid!!

Ngn annan som har känt riktiga vårkänslor idag? Härligt!!

Kram!
    Tack, det gick ju inte så bra... Men så länge inte mensen är här så.

Fast du, tänk på att det finns de som blöder ganska mkt av och till och ändå får helt friska barn, så hoppet är INTE ute för dig, OK? {#emotions_dlg.flower}

Håller med, nu måste det bli en drös med plus snart...

Kram!
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-16 07:09:59 följande:
    Ok bra :) finns massor av hopp kvar
    Härligt att du är så peppande, gumman! Speciellt när jag själv är övertygad om motsatsen... Känns absolut som att tanten dyker upp idag, men jag kan ha fel ändå.
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-16 08:23:30 följande:
    Klart ni har fel båda två Mimmi och SoMa.
    Haha, gullunge! Hjärta
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-03-16 11:10:04 följande:
    Hej på er!

Är nyss hemkommen från gyn. Har tydligen äggstockar som inte producerar så ofta och därför får jag ÄL och mens väldigt sällan (har bara haft mens 1 gång på 8 mån). Fick provera och pergo utskrivet så nu hoppas jag på att pergo snart kommer in på apoteken för just nu var det helt slut där jag bor. Hon ville ändå att jag ska vänta 2-3 veckor för att se om det har kommit igång av sig själv för hon kunde se en stor äggblåsa. Kunde dock inte svara på om det betyder att jag snart ska ha ÄL eller om det var den äggblåsa/cysta som upptäcktes i dec. Är det samma så har det inte hänt någonting på tre mån......

Skönt att få hjälp nu i alla fall så att vi förhoppningsvis kan lyckas snart. Lär inte bli någon bebis 2011 men hoppas bli gravid under året i alla fall.

Hoppas att det är bra med er alla. Har inte varit här inne på ett par dagar för jag opererade ett öga i måndags och har varit trött och groggy efter narkosen och jag ser suddigt. Men nu hoppas jag på bättre tider.
    Vad bra att du får hjälp!! Du ska se att det snart tar sig...
    Håller även tummarna för att det opererade ögat återhämtar sig snabbt. 

Kram på dig! 
  • SoMa72

Ser ni jordens svagaste plus? Jag grät imorse... Nu är det bara att hoppas att det blir starkare... Är jag på BIM+2 idag eller BIM-2? Är ju på äl+10...

Happy, happy

Kram på er Hjärta
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-03-17 13:12:12 följande:
    JAG SER DET, JAG SER DET, JAG SER DET!!!!!  Å jag skulle sagt att jag själv var på bim-4, för äl+14 brukar vara samma sak som BIM för mig!!  Håller tummarna stenhårt!!!!!
    Jag är nog på äl+12 menar jag... Så bim-2 då?
    Tack gumman! Hjärta
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3