• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes
    Pilgrimmen skrev 2010-09-07 08:26:08 följande:
    God morgon allesammans!
    Har både idag och igår fått jätte jätte svaga streck på gravtesterna :) Så jag kan bara tolka det som att jag plussat..MEEEEN precis så har mina mf börjat. Svaga plus som inte ökar i styrka sådär jätte mycket. För visst ska det öka ganska så fort såhär i början? Fan att man aldrig kan sluta oroa sig.
    Men oj!!!! Vad kul! Avvaktar väl med ett grattis då om du är tveksam?! Men lägg upp en bild så kan vi tolka åt dig! :)
  • Pilgrimmen
    Pancakes skrev 2010-09-07 08:30:53 följande:
    Men oj!!!! Vad kul! Avvaktar väl med ett grattis då om du är tveksam?! Men lägg upp en bild så kan vi tolka åt dig! :)
    Ja för just denna månad har jag inte alls haft några som helst symptom så jag blev grymt chockad när det kom fram ett streck till. Fast det var svagt men men, tar ett lite senare igen och kollar om det kanske kan ha ökat lite lite lite i styrka..Man blir ju så nojjig

• sugarrush
    Pilgrimmen skrev 2010-09-07 08:34:10 följande:
    Ja för just denna månad har jag inte alls haft några som helst symptom så jag blev grymt chockad när det kom fram ett streck till. Fast det var svagt men men, tar ett lite senare igen och kollar om det kanske kan ha ökat lite lite lite i styrka..Man blir ju så nojjig

Snyggt plus pilgrimmen! Grattis!
  • Pancakes

Grattis!!! Hoppas det växer sig starkare! Du är ju faktiskt bara på BIM idag! Håller tummarna!

• Pilgrimmen

Åh tror ni?? Tror inte jag fattar faktiskt...;D

Jo och dessutom är jag inte på bim. Jag räknade ut att jag har en cykel på 33 dagar och senaste mensen var 7e aug så dår borde jag vara lite lite innan bim

Vågar knappt tro det

• Pilgrimmen
    Dag och natt skrev 2010-09-07 09:20:37 följande:
    Det där tror jag på Pilgrimmen!! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    Åh shit, tack!! Fattar inte att det är sant .Vad hände lixom. Och just denna månad har jag inte kännt ett smack i symptomväg.

cb tog jag imorse vid 5 tiden och nyss tog jag ett test från testlagret och fick även där ett streck, kan ana ett lite starkare streck

Åh nu ska detta smältas och sen får jag åka och köpa ett cb till som jag kan ta imorgon när gubben är med för han tror inte riktigt på svaga streck, hihi
  • sofy
    Pilgrimmen skrev 2010-09-07 09:43:42 följande:
    Åh shit, tack!! Fattar inte att det är sant .Vad hände lixom. Och just denna månad har jag inte kännt ett smack i symptomväg.

cb tog jag imorse vid 5 tiden och nyss tog jag ett test från testlagret och fick även där ett streck, kan ana ett lite starkare streck

Åh nu ska detta smältas och sen får jag åka och köpa ett cb till som jag kan ta imorgon när gubben är med för han tror inte riktigt på svaga streck, hihi
    Härligt streck! Grattis! :D

Lägg in bild på testlagrets också! :D
  • Pilgrimmen
    sofy skrev 2010-09-07 09:59:13 följande:
    Härligt streck! Grattis! :D

Lägg in bild på testlagrets också! :D
    Hihi tack!! =D
    Får ju tillägga då att det syns mycket mer irl, hehe!
    Jag jämför med testet från testlagrets jag tog igår och då syns det massor idag, haha för igår var det blankt på det

• sugarrush

Det är ju supersnyggt Pilgrimmen! Ungefär sådär såg mitt ut 3 dagar innan BIM! Om några dagar kommer ditt streck vara superstarkt!
    Grattis igen! Har du räknat ut BF?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3