• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes

Förresten, jag fick fullt utslag på ÄL-test idag. Lite svagt igår men det står att man ska tolka det som negativt...varför skriver de så? Antar att det borde vara ÄL imorn då. Tycker det är lite tidigt men men...kroppen verkar inte vara helt regelbunden dessa dagar.

• Pancakes

Vad var det någon skrev förra månaden?! Om man får utslag på ÄL-test två dagar irad så infaller ÄL 12 timmar efter den andra dagen eller nåt sånt? Eller var det 24 timmar?

• sugarrush

Pilgrimmen. jag tycker det ser starkare ut idag!
    Men som jag skrev igår, hormonet stiger långsamt i början. Försök härda ut och testa imorrn eller i övermorgon, DÅ kommer du se skillnad. De testen jag har i mitt galleri är ju testat på BIM-3 och sedan på BIM-1, så det var två dagar emellan och då såg man skillnad.

• Pancakes
    sugarrush skrev 2010-09-08 09:44:02 följande:
    Men som jag skrev igår, hormonet stiger långsamt i början. Försök härda ut och testa imorrn eller i övermorgon, DÅ kommer du se skillnad. De testen jag har i mitt galleri är ju testat på BIM-3 och sedan på BIM-1, så det var två dagar emellan och då såg man skillnad.
    Din historia ger oss alla hopp! Mår du bra nu? Är du i vecka 7 eller 8 eller nåt sånt?
  • sugarrush

Jag är i vecka 7 nu (6+4 eller 6+3). Och ja, jag mår bra. Lite för bra ibland (knäpp man är som klagar över avsaknad av symptom ), men just idag har jag faktiskt känt mer symptom är jag gjort på ett tag, svagt illamående och lite molvärk.
    Förra graviditeten åkte jag in till akuten just på dag 6+4 på grund av att alla symptom försvunnit (de hittade inget fel men en vecka senare fick jag missfallet...). Känns fantastiskt skönt att det känns lite mer den här gången.  

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-08 09:44:02 följande:
    Ja jo inners inne vet man väl att det kan ta några extra dagar för det att stiga, men visst fasen blir man nojjig...

Imorgon ska det tas ett digitalt och få det svart på vitt. Hoppas såklart på ett gravid svar, hihi!

Ja just det ja, dina tester är ju tagna med 2 dagars mellanrum. Ja men då kanske det finns hopp ändå!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-09-08 09:10:23 följande:
    Vad var det någon skrev förra månaden?! Om man får utslag på ÄL-test två dagar irad så infaller ÄL 12 timmar efter den andra dagen eller nåt sånt? Eller var det 24 timmar?
    Ja 12 timmar efter andra stickan...

Gooo girl! Hoppas sambon är sugen!!
  • Pilgrimmen
    Pancakes skrev 2010-09-08 09:10:23 följande:

Tror det var typ att har man positivt bara en dag så infaller äl mellan 12-24 timmar men har du positivt även imorgon så är det ca 24-36 timmar efter första stickan som äl infaller =) Kööör hårt nu tjejjen!

Nu tror jag att jag tror lite mer på det hela. Testade precis med ett test från testlagrets från sparat urin =)

• sofy
    Pilgrimmen skrev 2010-09-08 13:13:33 följande:

Tror det var typ att har man positivt bara en dag så infaller äl mellan 12-24 timmar men har du positivt även imorgon så är det ca 24-36 timmar efter första stickan som äl infaller =) Kööör hårt nu tjejjen!

Nu tror jag att jag tror lite mer på det hela. Testade precis med ett test från testlagrets från sparat urin =)

Såja ;) Nu börjar de likna nått! :D

Grattis igen!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3