• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pilgrimmen
    sofy skrev 2010-09-08 13:20:15 följande:
    Såja ;) Nu börjar de likna nått! :D

Grattis igen!
    Åh tusen tack igen..Fattar inget..Är i ett riktigt glädjerus just nu Hoppas bara gubben snart kommer börja tro på det så jag har någon här hemma och dela det med, hehe
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-09-08 12:37:12 följande:
    Ja 12 timmar efter andra stickan...

Gooo girl! Hoppas sambon är sugen!!
    Ja, det hoppas jag med :) Har haft en tuff vecka båda två hittills så jag tror jag köper med lite vin och god mat hem efter jobbet. En onsdag! Men vad gör man inte :)
  • sugarrush

Jamen det där är ju MYCKET starkare än igår!
    Grattis grattis! Nu får du allt ta och pallra dig in i gravidtråden

• Pancakes
    Pilgrimmen skrev 2010-09-08 13:24:29 följande:
    Åh tusen tack igen..Fattar inget..Är i ett riktigt glädjerus just nu Hoppas bara gubben snart kommer börja tro på det så jag har någon här hemma och dela det med, hehe
    Åh, jag ser det klart och tydligt idag! Grattis!!!!
  • Pancakes

Muffe, vad bestämde du dig för? Ska du ta VUL på fredag eller om två veckor?

• FruW

Pilgrimm - jättefint ju!! Glad Stort grattis till plusset!! Såå glad för din skull!

Nu har jag haft svagt bruntonade flytningar i tre dagar i rad, tror ni fortfarande att det kan va nidis? Har ju bim på måndag, så BIM-4 idag... Funderar över om det inte kan va de vanliga små spottingsen som visar sig.. Testade faktiskt med gravtest i morse, snövitt så klart.. Har också börjat med tempmetoden, första gången i morse, ska bli spännande att se vad man kan få ut av den!

• Muffe80

har inte bestämt mig om vulet än... är så tveksam till fredagen, dels får jag ta ledigt hela fm från jobbet, sambon kan inte vara med som stöd, och  det kan vara för tidigt att se ngt... v 6+4.

Så att vänta två veckor skulle ju vara bra, eftersom jag inte vill göra vul nu och vul då... om det finns risker med det. Ser hellre ngt om två veckor än får ett svar på fredag som bara förvillar mig, förstår ni?

Vad skulle ni göra?

• sugarrush

Mimmi, min nidis var en blödning på papperet ( men det kändes som rätt mkt blod) och sedan bruna flytningar i ca fyra dagar. Plussade dagen efter den inledande blödningen... Sååååååååå, har du köpt några test??????????? *hint

• Pilgrimmen

Nää tjejer, jag nästan gråter här hemma. Fick  "inte gravid" idag och jag tog även ett  hederligt test och det var kanske aningen svagare idag...Fyyyyy bubblan alltså..Så nu känns det bara som att jag går och väntar in mitt andra missfall

för visst borde det vara starkare vid denna tiden?? (bim idag)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3