• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pilgrimmen
    SoMa72 skrev 2010-09-10 10:11:06 följande:
    Jag håller tummarna stenhårt för att det inte är ngn fara, känner flera som har blödit av och till under grav och det har gått vägen... Så måla inte f-n på väggen i förskott nu.... *kramar om*
    Tack! Man behöver lite peppande ord i sånthär läge. Solig
    Jag slits som sagt mellan hopp och förtvivland hela tiden. Önskar att mina tester blev lite starkare för då hade jag nog vågat hoppats lite mera. För blödningar är ganska så vanligt tidigt i graviditeten ändå men om man lägger ihop blödningar och svaga test är det inte alls så positivt Men änsålänge har det inte kommit en droppe blod mer och absolut ingen smärta Det är ju i vartfall bra, hihi
  • sugarrush

Har du testat idag Pilgrimmen? När har du BIM?

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-10 11:02:35 följande:
    Har du testat idag Pilgrimmen? När har du BIM?
    Ja och det är fortfarande samma resultat. Men ska testa senare i eftermiddag för att kolla om det är starkare då. För det känns lite som så som odd sa att mina test är lite starkare på dagarna än på mornarna. Konstigt men sant. Men shit vilken jobbig väntan. Vill ju kunna njuta
  • sugarrush

Det går säkert bra. Nu har jag ingen möjlghet att kolla FL mer idag, men jag håller tummarna för dig!

• SoMa72
    Pilgrimmen skrev 2010-09-10 10:36:07 följande:
    Tack! Man behöver lite peppande ord i sånthär läge. Solig
    Jag slits som sagt mellan hopp och förtvivland hela tiden. Önskar att mina tester blev lite starkare för då hade jag nog vågat hoppats lite mera. För blödningar är ganska så vanligt tidigt i graviditeten ändå men om man lägger ihop blödningar och svaga test är det inte alls så positivt Men änsålänge har det inte kommit en droppe blod mer och absolut ingen smärta Det är ju i vartfall bra, hihi
    Ja, peppande är alltid bra.... Glad Nu har ju inte jag följt tråden så jag har stenkoll på alla som har skrivit, men när testade du Plus första gången? Sen, positiv som jag är, så är det bättre med svagt test än ett helt negativt test. Så vi håller hoppet vid liv!

Kram
  • MCT79

Morrn på er...
    Tråkigt att höra att dina test inte blir starkare pilgrimmen men det behöver inte betyda nått vet du! Jag håller mina tummar för dig!

• Pilgrimmen
    SoMa72 skrev 2010-09-10 11:58:32 följande:
    Ja, peppande är alltid bra.... Glad Nu har ju inte jag följt tråden så jag har stenkoll på alla som har skrivit, men när testade du Plus första gången? Sen, positiv som jag är, så är det bättre med svagt test än ett helt negativt test. Så vi håller hoppet vid liv!

Kram
    Haha jo visst är det de
    Testade ett riktigt riktigt svagt plus i tisdags och det var det allra första och sen ett pytte lite starkare i onsdags men sen dess har det legat i samma styrka och absolut inte ökat.
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-09-10 09:48:26 följande:
    MCT79, hur gick det med dina ÄL-stegringar? Nåt på g? Flört
    Jadu... det är ett mysterium... tycker det är svagare idag.... vilket iofs skulle stämma med att det nte alls är äl på gång men.... jag hoppade över sticka i förrgår... var så kissnödig och orkade inte hämta burk... nu undrar jag om jag hade fullt utslag då... och alltså missade äl.... eller så reagerar stickorna på nått annat och äl har inte varit än.

Hade ju varit skönt att veta eftersom jag äter rosenrot... :S testar några dar till så får vi se...
  • Muffe80

Jag hade ju helt vita test tre dagar innan bim, så avvakta lite tycker jag Även om det är svårt.

Annars kan jag säga till er att så illa som jag mår just nu... fy fan! Ibland önskar man nästan att man inte var gravid, om man får säga så Det är extremt JOBBIGT

• MCT79

Fast vi myser ju ändå.... ;)  Nöjesmyser som sambon kallar det...

Han var lite rolig igår.. jag drog upp frågan om att vi styr sexet lite efter äl.stickorna och frågade honom hur han kände kring det, om han var rädd att vi förstör sexlivet.
    Jag sa att vi KAN ju skippa stickorna och bara köra på lust... då flinade han och sa att han hade räknat på det där och kommit fram till att han fick ju mer sex på det här sättet...hahaha!
    Men som han sa... nöjesmyser gör vi ju när lusten faller på... arbetsmys är man kanske inte så sugen på när man börjar men vi har försökt tänka på att ha långt förspel så man blir sugen ändå....

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3