• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Pilgrimmen skrev 2010-09-10 12:20:55 följande:
    Haha jo visst är det de
    Testade ett riktigt riktigt svagt plus i tisdags och det var det allra första och sen ett pytte lite starkare i onsdags men sen dess har det legat i samma styrka och absolut inte ökat.
    Det kommer det att göra tror jag! Hoppas innerligt att det gör det iaf... Och när du testade så var det på BIM vadå? - eller +?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-10 11:56:26 följande:
    Det går säkert bra. Nu har jag ingen möjlghet att kolla FL mer idag, men jag håller tummarna för dig!
    Åhhh, du kör från din iPhone, hur funkar det?

Är det kanske nån mer som har FL i sin iPhone? Glad Och kan ni rekommendera den eller?
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-09-10 12:20:59 följande:
    Jadu... det är ett mysterium... tycker det är svagare idag.... vilket iofs skulle stämma med att det nte alls är äl på gång men.... jag hoppade över sticka i förrgår... var så kissnödig och orkade inte hämta burk... nu undrar jag om jag hade fullt utslag då... och alltså missade äl.... eller så reagerar stickorna på nått annat och äl har inte varit än.

Hade ju varit skönt att veta eftersom jag äter rosenrot... :S testar några dar till så får vi se...
    Kan det vara att stickorna reagagerar på att du har hcg i kroppen fortfarande?

Men även om det skulle varit fullt utslag i tisdags så har ni ju myst ändå så det kan ha tagit sig i alla fall!
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-09-10 12:23:55 följande:
    Fast vi myser ju ändå.... ;)  Nöjesmyser som sambon kallar det...

Han var lite rolig igår.. jag drog upp frågan om att vi styr sexet lite efter äl.stickorna och frågade honom hur han kände kring det, om han var rädd att vi förstör sexlivet.
    Jag sa att vi KAN ju skippa stickorna och bara köra på lust... då flinade han och sa att han hade räknat på det där och kommit fram till att han fick ju mer sex på det här sättet...hahaha!
    Men som han sa... nöjesmyser gör vi ju när lusten faller på... arbetsmys är man kanske inte så sugen på när man börjar men vi har försökt tänka på att ha långt förspel så man blir sugen ändå....
    Skönt att han har en bra inställning! Det blir roligare då! Jag har ju inte ens berättat för min om ÄL-testen.... Men jag har nog bestämt mig för att jag struntar i dem från och med nästa månad. Jag tycker bara det är jobbigt och mår inte bra av det.

Hur som helst så har jag ju tagit dem den här månaden och fick fullt i onsdags och torsdags morse och det blev sex onsdag och torsdag kväll. Ska försöka klämma in nåt idag också och sen får det bli paus. Nästa månad skiter jag i testen och veckan när jag tror ÄL är kan man ha sex varannan dag eller nåt.
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2010-09-10 13:24:32 följande:
    Åhhh, du kör från din iPhone, hur funkar det?

Är det kanske nån mer som har FL i sin iPhone? Glad Och kan ni rekommendera den eller?
    Jag har laddat ner den appen med.. den är ju gratis så testa kan man ju göra. Men det är lite buggigt när det gäller vilken sida som visas... alltså.. det står att man har senaste sidan framme men den visar första i en tråd. Om man då väljer näst sista och sen sista igen så funkar det som det ska.
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-09-10 13:28:04 följande:
    Kan det vara att stickorna reagagerar på att du har hcg i kroppen fortfarande?

Men även om det skulle varit fullt utslag i tisdags så har ni ju myst ändå så det kan ha tagit sig i alla fall!
    Näe jag borde inte ha nått hcg kvar alls... när jag tog sista blodprovet var ju värdet preciiis på gränsen till icke gravid. Å äl-testerna var ju supersvaga första dagarna så... Oh well. jag testar vidare.... Enligt mina beräkningar borde jag ha äl på torsdag.... har jag inte fått utslag på stickorna då slutar jag med rosenrot för säkerhetsskulll...

Ja myst har vi gjort så vi har iaf täckt in ev ägglossning..=)
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-09-10 12:21:04 följande:

Jag hade ju helt vita test tre dagar innan bim, så avvakta lite tycker jag Även om det är svårt.

Annars kan jag säga till er att så illa som jag mår just nu... fy fan! Ibland önskar man nästan att man inte var gravid, om man får säga så Det är extremt JOBBIGT

Heeey... säg inte så.. vi kan byta...  Rynkar på näsan
  • Muffe80

Det var lite dumt skrivet, men när jag mår som mest illa önskar jag det, men jag menar det ju inte såklart, ni fattar...

• SoMa72
    MCT79 skrev 2010-09-10 13:58:45 följande:
    Jag har laddat ner den appen med.. den är ju gratis så testa kan man ju göra. Men det är lite buggigt när det gäller vilken sida som visas... alltså.. det står att man har senaste sidan framme men den visar första i en tråd. Om man då väljer näst sista och sen sista igen så funkar det som det ska.

Ahhh, tack för svar! Tror jag ska testa den då... Glad

• Pilgrimmen

Nepp nu kan man nästan säga att jag fått ett mf konstaterat. Det syntes knappt någonting på testet nu. Så nu är det väl bara till att invänta missfallet och hoppas på att kroppen snart kommer igång igen. Och hoppas på att det tar sig utan mens emellan, annars blir det en låååång väntan!
    Faaaan då

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3