• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-09-02 16:08:08 följande:
    MCT- jag beklagar verkligen.
    Får se om jag kommer tillbaka och gör dig sällskap. Just nu har jag mensvärk typ och bruna flytningar, dock minimala men jag blir rädd....!!!
    Du ska INTE ha missfall, hör du det! Då blir jag förkrossad! Våra bebisar ska ju leka ihop och vara låtsastvillingar!
    Åk in vetja, och få bekräftat att allt är bra. För det tror jag verkligen att det är.
  • Muffe80

Blöder Orkar inte mer... nu bäddar jag ner mig för kvällen

• Dag och natt
    Muffe80 skrev 2010-09-02 18:48:10 följande:
    Blöder Orkar inte mer... nu bäddar jag ner mig för kvällen
    NEJ men vad i "€#€%#&%"! Har du fortfarande ont då? KRAM!
  • Muffe80

Det molar då och då....
    Kan inte sluta gråta... trodde verkligen det skulle gå bra denna gång!!!

• Muffe80

Ingen ide att åka till sjukan heller känns det som, vad kan de göra? Jag vet ju vid detta laget hur ett missfall är så när jag blöder som en mens kommer jag förrstå att det är slut för denna gång.

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-09-02 18:57:46 följande:
    Ingen ide att åka till sjukan heller känns det som, vad kan de göra? Jag vet ju vid detta laget hur ett missfall är så när jag blöder som en mens kommer jag förrstå att det är slut för denna gång.
    Vännen vännen.. just nu spelar det ingen roll vad jag säger... jag vet precis hur det känns...*tusen mijoner kramar till dig gumman*
  • Muffe80

Vi har bestämt oss för att inte åka till akuten utan avvakta och se helt enkelt. Kommer det fors med blod så vet jag ju.

• marytose

Pancakes - jag tog cytotec förra måndagen, alltså 11 dagar sedan nu. Det kom klumpar fram till i förrgår och jag blöder mcyket än.... Läser om dig som hade alla klumpar samma dag, sedan var det klart. Förlåt att jag påminner dig om missfallet.... Men jag har ringt hUDDINGE  cóch dom säger att det är normalt med sammandragningar upp till två veckor efter...
    Tycker det är så jobbigt bara att gå med binda och blöda igenom så länge.
    Hoppas du plussar nästa månad. Ät järnmedicin och rosenrot nu fram till nästan ÄL!

• Dag och natt
    Muffe80 skrev 2010-09-02 19:09:19 följande:

Vi har bestämt oss för att inte åka till akuten utan avvakta och se helt enkelt. Kommer det fors med blod så vet jag ju.

Skickar en massa varma kramar till er båda och hoppas att allt trots allt är bra där inne!! 
  • Myra

Mct79: vad bra att företagsläkaren ringt och frågar hur du mår. Det är bra att alla prover tas så man kan utesluta allt sen.

Muffe: Säger som alla andra, Kniiiiiip. Hållar alla mina tummar och tår att det inte är något nu. Kram

Pancake: Tänk vad vi går och väntar hela cykeln. Först längtar vi efter äl i 2v och sen på BIM i 2 veckor och sen börjas det om igen om det inte blir något. Fyyy vad det tar på oss att hålla på så hela tiden.

För mig så kom mensen bara så där utan att jag märkte något. Hade beräknad BIM i helgen. Kände inget alls att den var på väg. Dom spänningar jag kände i magen var inga mensen är på väg känningar. Men det är inte första gången den kommer utan att jag märker det. Man blir så sur när upptäcker mensen på toa.
    Ja ja får se det possitivt att den kom av sig själv. var lite orolig att den skulle börja strula. Så nu kan man kanske ta pergotime den här gången. Förra gången mensen kom själv och jag tog pergotime så plussande jag..:) första gången jag tog pergotime så gick det inte bra, men då tror jag att jag satt igång mensen med provera. (haft strulig mens)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3