• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten

hoppas allt är bra med er tjejer.

Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    Myra skrev 2010-09-02 13:27:59 följande:
    hej tjejer!

Pancake: känner också lite depp, har haft min riktiga mens sen mf. Tyckte jag fick tillräckligt start utslag på äl testet. BIM till slutet av helgen.
    Tiden går så sakta, skit rädd för att testa. Känner lite då och då små spänningar i magen, ingen halsbränna på flera dagar. Inga ömma tuttisar. Tror inte det blir ngt den här gången..:(
    var nog ingen riktig äl, streckan var nog inte tillräckligt starka.
    Vill ju så att det blir något.
    Tiden får utvisa
    Åh, det är en jobbig tid så där ett par dagar innan. Nästan skönt när det är över så man slipper spekulera. Fast å andra sidan är den perioden som jag befinner mig i just nu (en vecka kvar till ÄL) rätt trist också. Det finns liksom inga hopp alls om att nåt är på g. Får hoppas att man lyckas pricka in ÄL nästa vecka helt enkelt.
  • MCT79

Hej hörrni.. visst är det knäppt att man inte gör nått vettigt men den tiden.. man väntar och hinner deppa... usch,.. jag m nån som jobbar med det jag gör vet att man borde fånga dagen lite mer än man gör.

Ego, hör blöder jag än... iofs inte oväntat. Ska lämna blodprover i morrn. Lite oväntat ringde läkaren från företagshälsan och frågade hur det var med mig (är sjukskriven sen en två veckor tillbaka pga jobbet, stress.... yrsel och hjärtklappning och sömnsvårigheter bland annat)... när hon fick höra att jag även fått hjärtklappning så vill hon ta lite mer prover på mig... bland annat sköldkörtelprover... tänk om det är därför jag mår som jag gör? Tänk om det var därför jag fick missfallet? Bra att det tas iaf! Så i morgon blir det mycket nålar... tur man inte är rädd för dom iaf... :)

• Muffe80

MCT- jag beklagar verkligen.
    Får se om jag kommer tillbaka och gör dig sällskap. Just nu har jag mensvärk typ och bruna flytningar, dock minimala men jag blir rädd....!!!

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-09-02 15:51:45 följande:
    Hej hörrni.. visst är det knäppt att man inte gör nått vettigt men den tiden.. man väntar och hinner deppa... usch,.. jag m nån som jobbar med det jag gör vet att man borde fånga dagen lite mer än man gör.

Ego, hör blöder jag än... iofs inte oväntat. Ska lämna blodprover i morrn. Lite oväntat ringde läkaren från företagshälsan och frågade hur det var med mig (är sjukskriven sen en två veckor tillbaka pga jobbet, stress.... yrsel och hjärtklappning och sömnsvårigheter bland annat)... när hon fick höra att jag även fått hjärtklappning så vill hon ta lite mer prover på mig... bland annat sköldkörtelprover... tänk om det är därför jag mår som jag gör? Tänk om det var därför jag fick missfallet? Bra att det tas iaf! Så i morgon blir det mycket nålar... tur man inte är rädd för dom iaf... :)
    Mej oj vännen, vad jobbigt det låter med stress och hjärtklappning och yrsel! Skönt att du är hemma och tar hand om dig och bra att du får göra lite prover. Ska du tillbaka till Danderyd också och kolla att allt är ute?
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-09-02 16:09:08 följande:
    Mej oj vännen, vad jobbigt det låter med stress och hjärtklappning och yrsel! Skönt att du är hemma och tar hand om dig och bra att du får göra lite prover. Ska du tillbaka till Danderyd också och kolla att allt är ute?
    Näe ingen sån koll nämnde dom.. men jag antar att jag får veta mer vid telefonsamtalet i morgon.. Jag menar.. om det är så att HCG inte sjunkit som det ska så vill de säkert kolla mig mera.
    Vid 4+5 borde ju kroppen klara av att städa upp själv...kan man tycka. =) Ska kissa på en sticka i morgon med men min gissning är att den redan är negativ. All ömhet i brösten och så försvann på ett dygn.
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-09-02 16:08:08 följande:
    MCT- jag beklagar verkligen.
    Får se om jag kommer tillbaka och gör dig sällskap. Just nu har jag mensvärk typ och bruna flytningar, dock minimala men jag blir rädd....!!!
    Men neeej!!! Nukniper du kvinna!  Ohh jag håller alla tummar och tår för att du inte behöver komma tillbaka hit till oss igen!! *kraaaaam!*
  • Muffe80

Jag kniper som fan vill jag lova!!! Återkommer senare med rapport... borde ju få mer flytningar mot kvällen om de är ngt på gång. Det gör onormalt ont...

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-09-02 16:27:02 följande:
    Jag kniper som fan vill jag lova!!! Återkommer senare med rapport... borde ju få mer flytningar mot kvällen om de är ngt på gång. Det gör onormalt ont...
    Vore jag religiös skulle jag be men du jag tror jag svär lite i lämplig riktning istället... och så tänker jag varma tankar åt ditt håll! 

*kraaaaam*
  • kajsalisa

Skönt att höra ifrån dig MCT och att företagshälsovården verkar bry sig. Ta hand om dig och din man/sambo och kramas och prata mycket. Det hjälper... Stor kram!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3