Längtan efter liten skrev 2010-08-23 10:18:28 följande:
hej tjejer, ni skriver som tokar och orkar inte läsa igenom allt. säg till om jag missat något viktigt... nyfiken som jag är...
Idag gäller det för min del....
Ska på vul 13:40, oh gissa om jag är nervös ::S oj oj oj, kan säga att jag inte sovit mycket inatt... dock är väl dottern en liten anledning till det också, men tankarna har snurrat... Lever den? har den flygit sin väg?
Kommer den stanna? eller duger vi inte som föräldrar?
vill bara att klockan ska bli tjugo i 2 snart...
Lär väl få min dom om det blir någon Grekland resa också... Men kommer åka iaf (tror jag) detta är ju min dröm.
Håll tummarna nu tjejer...
Hålller tummarna för er längtan! Det kommer gå jättebra!
Muffe80 skrev 2010-08-23 10:09:33 följande:
Tack Sugar, har tänkt på dig med och du ska veta hur avis jag är och hur gärna jag vill hänga med på ditt tåg... NU!!! Men om det inte blir nu blri det kanske ett juni-barn, och det är bra det med ;)
Ja, jag hade faktiskt i tidigt skede tänkt att juni-barn vore perfekt. En nära kompis har flera barn och hon säger nu i efterhand att juni var den perfekta månaden! Inga tjocka kläder till bebisen, man kan stanna till var som helst och sätta sig och amma, ingen mjölkstockning på grund av kyla, man går hem från jobbet när allt liksom lugnar ner sig, man kan stanna hemma och vara mammaledig över TVÅ somrar, det är lttare för pappan att ta ut ledighet en längre tid efter förlossningen eftersom det är sommar... etc....
Så juni, ja! go for it! (Fast jag hoppas ändå att du får en maj-bebbe.....hihi...)