Pancakes skrev 2010-08-23 09:19:43 följande:
Låter som en sund inställning Alicia! Det måste vara supersvårt att inte börja hoppas! Oavsett vilket så kommer det bli skönt att få det där VUL:et så att du får ett "avslut" på något sätt och kan gå vidare! Om du i det värsta av dina scenarion mot förmodan skulle behöva skrapas så kommer du få göra det fort. Alternativt ta Cytotec och försöka driva ut det sista. Jag slapp skrapas, fick ta Cytotec i två omgångar istället och det funkade bra och slutade blöda direkt efter i stort sett.
Ah, tack för informationen om Cytotec! Det kommer jag absolut vilja ha som ett första försök. Bra att veta att det finns, det är inte alltid allt för informativa inom vården...
Det är precis så jag tänker - jag har inga förhoppningar alls om att det inte är ett mf. Jag kommer bli jätteglad om hon bara säger att allt kommer snart vara ute och sen kan ni tuta och köra igen!
Det är bara det där sista alternativet som jag verkligen inte vill ha. Jag är ju så sugen på att sätta igång nu!!
Pancakes skrev 2010-08-23 09:15:48 följande:
Den här veckan innan BIM brukar jag vara lite hoppfull men nu känner jag mig bara ledsen. Orkar inte sitta där på toa och se mensen komma igen och sen gå ut och låtsas vara trevlig på jobbet. Funderar på att ta ett test redan nu bara för att få det överstökat så man kan gå vidare. Men det är BIM-2 så jag borde väl vänta till morgonkisset imorn antar jag.
Sorry för deppigt inlägg... Är glad att den här tråden finns!!!
Vet precis hur du känner! Det höll på att ta knäcken på mig/oss i våras. Bebisverkstan med alla dess måsten och (för oss i alla fall) sex på kommando. Bara för att varje månad, hur mycket man än jobbat i precis rättan tid, få mens.
Jag vet, jag vet... När vi väl nu får sätta igång kommer vi inte köra så seriöst. Det funkar inte alls för oss och då blir alternativet istället att vi inte orkar hålla på med syskontillverkning öht.
Det kan nästan vara mer spännande att skrota äl-stickorna och köra lite mer när man har lust och blir det så blir det. Men det är supersvårt att ha den inställningen också.
Ta ett test med morgonurinen i morgon, vem vet, du kanske slipper deppa!! Du kanske hoppar jämfota till jobbet i morgon istället?
Det tror jag!
kram Alicia