• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-20 11:55:56 följande:
    Haha nej, ingenting e väl omöjligt nu känner jag.. ;) Ja blev mest chockad att de på BIM -2 visade "Gravid 1-2" mitt i natten, när ja varit uppe hela dan o kissat o allt. Men vi får se, blir ju VUL på onsdag för o se om allt sitter som de ska o då får vi ju se om de e en eller två. :)

Hur känner du dig nu då? Flytningarna borta?
    Det har kommit lite brunt idag, mest små små droppar. Inget färskt blod dock. Jag talade med BM om det, hon sade att om det fortfarande blöder om en vecka kan man göra ett VUL men inte ännu.. Men ja, stannar inte pyret kvar så visar det sig nog redan i helgen.
    Känner dock mer symptom än sist. Nu vet jag vad metallsmak är! (Blä!) Och ja är superkänslig för att bli hungrig, då mår jag illa.
    Testen blev liiiite starkare idag, så det känns ju positivt. Men jag är så himla rädd för de här flytningarna alltså... suck!
  • sofy
    sugarrush skrev 2010-08-20 12:10:16 följande:
    Det har kommit lite brunt idag, mest små små droppar. Inget färskt blod dock. Jag talade med BM om det, hon sade att om det fortfarande blöder om en vecka kan man göra ett VUL men inte ännu.. Men ja, stannar inte pyret kvar så visar det sig nog redan i helgen.
    Känner dock mer symptom än sist. Nu vet jag vad metallsmak är! (Blä!) Och ja är superkänslig för att bli hungrig, då mår jag illa.
    Testen blev liiiite starkare idag, så det känns ju positivt. Men jag är så himla rädd för de här flytningarna alltså... suck!
    Usch ja :( Ja förstår de! Men de kan ju va att din kropp inte riktigt förstått att du e gravid än? Runt mens kan man ju få små flytningar/blödningar. Hoppas de går över!! Hjärta

Ja mår kasst idag! Illamående som fan, typ.. bakiskänsla? Småont i huvudet o så också. Blä!!
  • Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-08-20 12:10:16 följande:
    du ska nog se att allt kommer gå jätte bra :D
    Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-20 11:29:29 följande:
    Jo min mens var sen 3 dagar förra månaden... vet inte varför men fick aldrig något såntdär kanonutslag på äl-stickorna så kanske uteblev min ägglossning? Man är ju ingen ungdom längre... :S
    Äsch då..säg inte så, jag är född -78 :) Antar att du är 79:a av namnet att döma?

Jag tror det tog sig för dig den här månaden! Du fick ju så himla starka utslag på stickorna och du och mannen har ju legat i som sjutton ju :)
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-08-20 13:12:19 följande:
    Äsch då..säg inte så, jag är född -78 :) Antar att du är 79:a av namnet att döma?

Jag tror det tog sig för dig den här månaden! Du fick ju så himla starka utslag på stickorna och du och mannen har ju legat i som sjutton ju :)
    hahah, ja jag är -79:a... okej.. bra... då är vi gamla båda två. ;)  *kraaaam*

Ja...tokstarkt...två dagar... å massor med sex.... det vore väl själva fan nu.... 7 dagar kvar till BIM! Woohoo!
  • Muffe80

Visst hoppet är inte ute än men jag har mensvärk och känner mig inte gravid. Allt är pest och pina och jag klarar inte av folk sm blir gravida, kanske inte ens borde vara inne på fl förrän jag plussar...

Okrar fan inte åka  borto ch sova borta två nätter i helgen och vara social... Säkert är det ngn som kommer och säger de ska ha barn i januari eller februari också, då sätter jag mig ner och grinar helt allvarligt....

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-20 14:51:26 följande:
    Visst hoppet är inte ute än men jag har mensvärk och känner mig inte gravid. Allt är pest och pina och jag klarar inte av folk sm blir gravida, kanske inte ens borde vara inne på fl förrän jag plussar...

Okrar fan inte åka  borto ch sova borta två nätter i helgen och vara social... Säkert är det ngn som kommer och säger de ska ha barn i januari eller februari också, då sätter jag mig ner och grinar helt allvarligt....

Stackare...!
  • Muffe80

Är det bara jag som är extremt tråkig? Jag har ingen som helst lust att åka till sambons vänner denna helg och sova där två nätter och orka vara trevlig. Denna helg skulle vi ha berättat om barnet men så blir det inte ...

Annars är jag rätt osocial också och klarar mig rätt bra själv men nu har jag världens pms och är sur, ledsen och tycker allt är jobbigt... stackars sambo.. undrar hur länge han orkar med mig.

Tjock känner jag mig också

• Muffe80

Idag har jag haft ont i vänster bröst, det känns som någon slår till på mig och så går det över direkt... liksom på utsidan av själva bröstet... någon med samma??

• Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-20 16:57:22 följande:
    Är det bara jag som är extremt tråkig? Jag har ingen som helst lust att åka till sambons vänner denna helg och sova där två nätter och orka vara trevlig. Denna helg skulle vi ha berättat om barnet men så blir det inte ...

Annars är jag rätt osocial också och klarar mig rätt bra själv men nu har jag världens pms och är sur, ledsen och tycker allt är jobbigt... stackars sambo.. undrar hur länge han orkar med mig.

Tjock känner jag mig också
    måste ni åka då?
    och andra sidan kanske du blir på bättre humör när du får komma bort lite och göra annat?
    Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3