sofy skrev 2010-08-16 18:16:53 följande:
HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! jag e gravid!!!! va uppe o köpte test, kissade för 2 tim sen men kunde inte hålla mig me o testa.. strecket kom DIREKT o har ALDRIG NÅNSIN varit såhär STARKT!!!!!!!!!!!!!! jag bara skakar o gråter...!! HÅLL ALLA TUMMAR för att de ska gå bra nu!!!
GRATTIS!!! Gud vad underbart besked! Jag håller alla tummar och tår jag har för att det ska gå bra den här gången för dig! Det är du verkligen värd!
Längtan efter liten skrev 2010-08-16 17:03:08 följande:
jag försöker övertala mig själv att om det ser bra ut på måndag så KAN det väl ändå inte vara någon fara med de här flytningarna? och sen har jag ett till vul innan resan, det vill säga den 31 augusti och då är det 4 dagar kvar till Grekland, så har jag klarat mig dit ska jag banne mig klara 2 veckor i Grekland.
Sen känner jag så här med. att om jag avstår Grekland och ändå får missfall då kommer jag ångra mig till 1000 att vi inte åkte. Och får jag missfallet där, ja då är jag ändå glad att jag åkte, för det hade ändå inte blivit bättre att bara sitta hemma och tycka synd om sig själv. det hade ändå hänt..
och får jag Inget missfall alls och jag avstår Grekland så kommer jag bli arg på mig själv att jag tilläts stanna hemma bara för den sakens skull...
tänker jag fel?
Jag tycker du tänker helt rätt! Jag skulle ha åkt jag med för som du säger, blir det mf så skulle det ha blivit det hemma också - och man skulle bara sitta och ångra sig vilket fall som helst om man inte åkte. Så jag tycker absolut att du ska åka, ni behöver komma hemifrån och få koppla av lite nu när det varit så mycket. Och händer det nåt som ni undrar över så finns det ju sjukvård även där!