• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiness
    sugarrush: Var inne och kollade på din bild. Detta är inget spökstreck. Du är gravid tjejen! Grattis och snyggt jobbat!
  • Happiness

Nä men gud nu ser jag en till...

WOOOHOOO!!!!!!!! GRATTIS Havsklippan du är pregnant tjejen! Snyggt jobbat du med! Herregud vad det plussas nu. Är det någon jag glömt?

Muffe: Har du också plussat!?!?! Shit vad det går fort nu.

• sugarrush
    Happiness skrev 2010-08-17 15:26:43 följande:
    sugarrush: Var inne och kollade på din bild. Detta är inget spökstreck. Du är gravid tjejen! Grattis och snyggt jobbat!
    Oj men Happiness, vad glad jag blir. Men jag tror inte på det ännu, strecket kom ju en bra stund efter utgångstiden...Men tack söta du, vi får hålla tummarna för att du har rätt
    KRAM!!!
  • Dag och natt

Välkommen till Pilgrimmen och Jania! Ni har hittat till en jättetrevlig tråd även fast omständigheterna till att ni hamnat här givetvis är ledsamt, beklagar att ni behövde gå igenom det ni också. Men här stöttar vi varandra och jag hoppas ni kommer att trivas. 

Åh tack till alla raringar som tolkar testet som att jag är gravid, jag har lite svårt att tro på det själv bara på testet eftersom jag aldrig har testat så här tidigt innan och bara varit gravid en gång tidigare så jag vet ju inte bättre. Tog ett test imorse också och det såg liiiite starkare ut. Flört Men det som får mig att bli helt säker är alla symtom som jag skrev om igår som gör att jag verkligen känner mig gravid, igår kväll började den oövervinnliga tröttheten komma och jag gick och lade mig redan halv tio och sov till sju och har varit trött hela dan på jobbet! Gick riktigt dåligt faktiskt. Cool Fick dessutom stiga upp en gång i natt för att kissa! Behöver jag aldrig göra annars. Mer törstig har jag blivit igen vilket gör att toalettbesöken blivit mycket mer frekventa än tidigare. Apropå det så drömde jag två nätter i rad om att jag var otroligt kissnödig, detta var i helgen, det känns som att det måste ha med graviditeten att göra, fick kliva upp då också!

Min sambo skulle köpa mer tester idag, jag sa att han inte behöver göra det just idag utan vi kan vänta, men han sa att han verkligen vill det för att verkligen få det bekräftat eftersom han inte känner något hända i sin kropp! Hjärtat då Hjärta Skrattande

Sugarrush: Jag ser det rosa strecket, våra streck ser ungefär likadana ut i styrka! Och alla säger att jag är gravid. Flört Så jag säger också grattis!! och hoppas att du börja känna symptom inom de närmaste kommande dagarna. {#emotions_dlg.flower}

• sugarrush

Men vad fantastiskt Havsklippan att du är gravid! Blir så himla glad för din skull! Alla symptom som många gravida klagar på känns ju underbara nu!

Mitt streck dök ju upp ett bra tag efter testets utgångstid, så det borde inte betyda något... Ändå säger ni att jag är gravid... Hihi... Ni kan inte ana hur glad jag blir! Ni är så söta! Jag hoppas ni har rätt! Vi får se!

• sofy

haha, detta är verkligen våran månad tjejer!! :D fyfan va glad jag blir!

ETT STORT GRATTIS till ni andra som också plussat/kommer plussa ;)

min läkare ringde förut.. och.. JAG FICK PROGESTERONET UTSKRIVET!!!!! yiha! so freakin happy!!! nu kommer de gå bra, så ere bara!! kunde inte hålla mig o köpte ett vanligt cb på apoteket också, o trots att ja typ kissar hela tiden o har gjort minst 10ggr idag så kom de ett stort FETT PLUS! so happy! att strecken e så starka gör att jag TROR ännu mer på de här nu! o medicinen, även om de inte e bevisat att de funkar så känns de bättre psykiskt! hon önskade mig lycka till o sa att de e viloläge som gäller för mig tills läkarbesöket e avklarat, o ja egentligen tills efter v 12 då, ingen stress, inge sex, ingen orgasm, inga tunga lyft.. ba göra ingenting! men, om de går bra då så ere ju så värt de sen!!

• sugarrush

GRATTIS Sofy, underbart! Nu kommer det att gå vägen!!! Får du arbeta de kommande veckorna eller ska du vara sjukskriven?

Muffe, du KOMMER att plussa. Vi gör ju allt ihop, right?!?!? Vad säger du, ska vi slå till den här månaden?

• sofy
    sugarrush skrev 2010-08-17 18:09:00 följande:
    GRATTIS Sofy, underbart! Nu kommer det att gå vägen!!! Får du arbeta de kommande veckorna eller ska du vara sjukskriven?

Muffe, du KOMMER att plussa. Vi gör ju allt ihop, right?!?!? Vad säger du, ska vi slå till den här månaden?
    jag får inte göra nånting! :p himla skoj! så jag blir sjukskriven.. men de gör ingenting om de slutar me en bebis om 8 mån :D
  • Jania
    sugarrush skrev 2010-08-17 13:59:11 följande:
    Jag hade ont veckan efter missfallet när jag satt upp eller stod upp. Men det gick över efter 4-5 dagar.
    Vänta med sex, tamponger och bad tills du slutat blöda.
    Skönt att höra att nån mer haft liknande problem. Jag är normaaal!
    Jag tog en tablett (typ ipren) så nu kan jag sitta faktiskt. Det är inte riktigt skönt men inte lika smärtsamt som innan.
    Får ta samma dos innan jag sticker å jobbar imorrn.

Åh, vad jag längtar tills dessa krämpor och blödningar är över...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3