• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • rontgensyrran

Grattis Havsklippan! Det är som vi har sagt hela tiden, detta är en kanontråd om man vill bli gravid! Jag tror att de är alla underbara tjejer i tråden som gör att det händer! Uppmuntrar varandra och ger massor av tips! Och ser att det faktiskt är möjligt att bli gravid och behålla barnet!

Jag älskar denna tråden!

• Muffe80

Sugarrush, hur går det för dig och ditt spöksteck??? :)

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-17 10:43:32 följande:
    Sugarrush, hur går det för dig och ditt spöksteck??? :)
    Ja du, samma sak idag igen. Stickorna med känslighet 20 ger även idag spökstreck, men jag tycker det är liiiiiite starkare idag. FAST det kom förstås efter testets utgångstid så jag räknar inte med något.

Känner mig dock högst ogravid måste jag säga.. Förra graviditeten plussade jag på BIM-5 och idag är det just BIM-5 så man hade ju hoppats på att något hade synts idag om jag hade varit gravid...menmen... Det är väl bara att vänta och testa igen imorrn. Segt!
  • Muffe80

Segt, din testoman

Jag hoppas så mycket men tror inte det är ngt. Känner ngt symtom varje dag som halsbränna och nu ömma bröst och ngt konstigt i magen varvat med mensvärk eller ngt liknande. Men hade ju samma sak förra månaden så nu försöker jag tänka att det är så min kropp är... suck!! Att det ska vara så lång tid att vänta på ett svar!!!

• Happiness

Oj vad det händer grejer härinne! mycket spännande! Håller tummarna för att streck ska bli starkare snabbt....glöm inte att skriva in er i gravid listan ni som plussat . Vilken underbar känsla det är!!!! Så jädra mycket slit och till slut ordnar allt sig och blev mödan värd .

• sofy
    Happiness skrev 2010-08-17 12:40:45 följande:
    Oj vad det händer grejer härinne! mycket spännande! Håller tummarna för att streck ska bli starkare snabbt....glöm inte att skriva in er i gravid listan ni som plussat . Vilken underbar känsla det är!!!! Så jädra mycket slit och till slut ordnar allt sig och blev mödan värd .
    haha jaa, nu e de många på g här! ;) härligt värre! dock e vi nog mer "trasiga" här än vad andra som aldrig genomgått MF/MA osv är. psykiskt alltså. minsta grej och man blir livrädd för att de ska gå snett! :(

som jag, jag har molvärk nästan hela tiden, är svullen o kissar ofta, varm och hungrig hela tiden. dock så är brösten inte lika spända som dan innan ja testade o därmed fick veta att ja va gravid. ja hoppas de är i huvudet de sitter o att de e helt normalt, även om tankarna går åt fel håll.. att de ska gå fel än en gång :(
  • Pancakes

Grattis tjejer! Underbart! Kul att det händer nåt, det är ju dags för lite plus i den här tråden nu!

Låter som du har klockrena symtom Sofy!

• sofy
    Pancakes skrev 2010-08-17 13:03:12 följande:
    Grattis tjejer! Underbart! Kul att det händer nåt, det är ju dags för lite plus i den här tråden nu!

Låter som du har klockrena symtom Sofy!
    haha jaa, förutom brösten! kan dom inte spänna mer? suck. ska testa me CB digital igen i helgen för o se om jag kanske kan få 2-3 på veckoindikatorn, då kan ja lugna ner mig lite! ÄL 4e aug, och igår fick ja 1-2..så de stämmer ju änsålänge..
  • sugarrush
    rontgensyrran skrev 2010-08-17 06:42:00 följande:
    Grattis Havsklippan! Det är som vi har sagt hela tiden, detta är en kanontråd om man vill bli gravid! Jag tror att de är alla underbara tjejer i tråden som gör att det händer! Uppmuntrar varandra och ger massor av tips! Och ser att det faktiskt är möjligt att bli gravid och behålla barnet!

Jag älskar denna tråden!
    Jag älskar också den här tråden. Jag blir verkligen genuint jätteglad över när vi här i "vår" tråd plussar. För vi har, om någon, verkligen "förtjänat" det! Så härligt att få uppleva plus igen efter att ha förlorat våra småttingar tidigare.

Förra månaden var en riktig minus-månad i tråden, men den här månaden verkar det vara en riktig plus-månad! Hurra!
  • Pilgrimmen

Har följt denna tråd utan att ge mig till känna och jag gratulerar alla som fått plus

Denna månad känns det ju som en liten lyckotråd och då vill jag självklart vara me här, hehe. Fick missfall 5e juni  och fick en mens månaden efter. Så nu väntar jag ivrigt på ägglossningen =)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3